Originally posted by Aviator
Unconfigured Ad
Collapse
Min nye Eco 8 Royal
Collapse
X
-
Svein-Tore Gundersen
Graupner MC32 Hott V2
Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
Sbach 342 DA 50
3dhs Slick 89 Elektro
Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
Jet Legend F-15 (simjet 3000)
Retrojet 75 (Simjet 1910)
Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
Byron Corsair -
I dag fikk jeg nye blader til superhelikopteret. SAB 300. Det er 550-blader, hvilket det finnes få av som passer bladholderne til Ecoer (10 mm).
Lurer fælt på hvordan de flyr. Jeg vil prøve med samme utveksling som jeg brukte på 500-bladene, men jeg tror jeg må sette på en litt mindre pinion etter hvert.Comment
-
Det høres lovende ut. Jeg hadde SAB blader på Zap for noen år siden og de var fantastiske, men det er ikke akkurat sammenlignbart.
De er mye stivere enn MAH 500-bladene. Jeg mistenker at disse er voldsomt mye mer enegrikrevende, da profilen er hele 9 mm tykk.Comment
-
I dahg prøvde jeg SAB-bladene for første gang. Det var ikke en grundig test fordi temperaturen var -15°C og da er det mindre moro å fly men det var merkbart mer power tilgjengelig og motoren klarte brasene uten å bogge med samme utveksling som før i tic-toc og vanlig roll og loop. Jeg må prøve igjen og tyne skikkelig når vi får opp tempen litt.
Den bråkte noe infernalsk i forhold til MAH-bladene. Det liker vi.Hørtes ut som TRex 600en til Northwood.
Helikopteret gikk styggfort nå. Denne maskina er litt over mine evner.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment