Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
ClearView er en ganske god simulator som ikke koster allverdens.
Du kan laste ned en demo for så og betale med visa for en aktiveringskode.
God grafikk og masse justeringsmuligheter.
Koster ca 250 kroner.
High quality RC flight simulator for radio controlled models. Supports normal game pad. Many RC planes and helicopter models included. Import your own flying field or RC model.
Ja, husker jeg brukte den lenge Men man kan ikke bruke joystick på demoen så vidt jeg husker, det var en stor skuffelse. Men når jeg betalte var den aboslutt brukbar!
regner med at du har E-sky 6 kanals sender.. så her er en usb kabel til den: http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...px?vareID=6101 jeg kjøpte den kabelen til min e-sky 6ch radio, og da fikk jeg ikke alle kanalene.. så da fikk ikke jeg aileron aksen.. om det var feil i radioen eller hva det var vet jeg ikke..(mulig at den ikke funker på 6ch radio)
Er det bare til meg at det kommer opp "The page cannot be found"? Dette skjer så å si hele tiden når jeg prøver å komme inn på forumene på 3DHeli.
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Please try the following:
* Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
* If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
* Click the Back button to try another link.
HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)
Technical Information (for support personnel)
* Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
* Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.
Mathias Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8
Det funker fint nå. Men sider kan vere nede en tid, se bare på finn.no som var nede store deler av 22.11. Det er en god ide å vente opp til 24 timer og prøve igjen....
Jeg bestillte deler fra rc711.com for akkurat 14ager siden. Det har ikke kommet noe enda. Jeg bestillte med vanlig "mail".
Noen som vet hvor lang tid det kan ta?
rc711.com sier selv at det normalt skal ta 8-12dager til Norge.
Er det muligheter for at pakka ligger fast i Tollen?
Da burde jeg vel fått høre fra de?
Mener å huske at det var deler for 240kr(norske).
Det finnes ingen offisiell ESKY kabel for 6-kanals senderne. Du kan kjøpe en svindyr versjon fra USA til $50 eller du kan lage en selv ved å bruke disse instruksjonene.
Jeg bestillte deler fra rc711.com for akkurat 14ager siden. Det har ikke kommet noe enda. Jeg bestillte med vanlig "mail".
Noen som vet hvor lang tid det kan ta?
rc711.com sier selv at det normalt skal ta 8-12dager til Norge.
Er det muligheter for at pakka ligger fast i Tollen?
Da burde jeg vel fått høre fra de?
Mener å huske at det var deler for 240kr(norske).
Har 3 kamerater som har bestilt bee king 2 .2 av setta kom etter ca 7-8 dager.Den 3 tok 3 uker.Ingen av dem fikk moms på varene.
Det finnes ingen offisiell ESKY kabel for 6-kanals senderne. Du kan kjøpe en svindyr versjon fra USA til $50 eller du kan lage en selv ved å bruke disse instruksjonene.
Takk for tipset. Skal prøve dette.
Forøvrig, vet du hvor får man kjøpt uorginal kabel som fungerer med E-Sky 6ch sender?
Ørjan...
Ørjan Pettersen Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.
Har bestillt det jeg trenger for å lage min egen kabel, i tillegg til en orginal kabel til 4ch radioen. Sånn for å være sikker på at jeg får dette til å fungere i romjula. Får også Esky Belt CP helien om noen dager. Skal under treet fra samboeren min.
Klarer helikopteret å løfte noe særlig? Er det mulig å gjøre noe for å forbedre løfteevnen?
Ørjan...
Ørjan Pettersen Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.
Det er veldig bra løft i belten, så det kommer ikke til å bli noe problem! men det går jo ann å få tak i et par carbon blader. Tror nok det vil hjelpe litt! Lykke til!
Mvh Lars Andrè
fly:
- Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
- MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)
Radioer:
2 To-kannals bilradioer
2 E-Sky 6-ch
Og en Pico Line 4ch fra Multiplex
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment