Det var flott vær i Granåsen i Trondheim i dag og jeg hadde 2 nyladede Flightpower pakker på innerlomma og trexen i bilen. Den første turen gikk kjempe fint og heliet virket helt i orden, derimot når jeg satte i den andre pakken så virket det som jeg fikk noe spenningsfall eller lignende fordi når heliet sto i hover virket det som motoren små fusket litt. Turte ikke fly særlig langt eller høyt med det så jeg ble stortsett stående å hovre rundt med denne fuskingen. Jeg har lagt merke til denne fuskingen tidligere når pakken begynner å bli tom og da har jeg som regel satt heliet på bakken med en gang. Derimot denne ganngen så var den siste pakken ny laddet og meget sprek men likevel følte jeg denne fuskingen. Noen andre som har erfart lignende med trex eller som vet hva dette kan komme av???
Riktig nok ladet jeg det siste batteriet en liten ekstra runde før jeg dro ut. Dette pga at sist jeg ladet pakkene så rakk jeg bare å fly det ene. Tenkte å freshe opp den andre pakken som ikke hade blitt flydd. Den ble ladet for ca 14 dager siden. Begge pakkene er Flightpower 2150. Bruker swallow advance 220vlader .
Riktig nok ladet jeg det siste batteriet en liten ekstra runde før jeg dro ut. Dette pga at sist jeg ladet pakkene så rakk jeg bare å fly det ene. Tenkte å freshe opp den andre pakken som ikke hade blitt flydd. Den ble ladet for ca 14 dager siden. Begge pakkene er Flightpower 2150. Bruker swallow advance 220vlader .
Comment