Unconfigured Ad

Collapse

Gaui EP 200 SE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • affa
    Administrator
    • Jul 2002
    • 5877

Det ryktes forresten fra en av våre norgesbutikker at det dukker opp en god 200 modell her om ikke altfor lenge......

Spennende

Comment

• Tiger'n
      • Dec 2006
      • 112

tomra,

Jeg testet den litt til men syntes ikke den var spesiellt god å fly ute, mulig jeg hadde litt for dårlige servoer på cyclic, er usikker på hva som var problemet..men jeg likte den ikke og solgte den etter ganske kort tid. Kjøpte meg en T-Rex 450SE V2 igjen istedet for å ha en ganske liten modell.

Men ser jo at andre får disse "200" modellene til å fly bra, men kikk på delene, fryktelig små.. ikke lett å reparere etter en krasj..
      T-REX 500 ESP Mikado mini V-bar * T-REX 700N Mikado V-bar * T-REX 700N * T-REX 600 CF "Airwolf"
      JR DSX9

Comment

• tomra
        • Jan 2008
        • 80

Takk!

Har en på bestilling, delvis fordi jeg liker en mekanisk utfordring, delvis for de jeg trenger noe å drive "orientation practice" med på en beskjeden plass. Blir spennende å se hvordan den fungerer
        Thunder Tiger Mini Titan E325
        Thunder Tiger Mini Titan E325 SE
        Align T-Rex 500 CF
        Gaui Hurricane 200 PRO

Comment

• Tiger'n
          • Dec 2006
          • 112

Du holder oss vel oppdatert, spennede å høre hvordan du liker den...
          T-REX 500 ESP Mikado mini V-bar * T-REX 700N Mikado V-bar * T-REX 700N * T-REX 600 CF "Airwolf"
          JR DSX9

Comment

• tomra
            • Jan 2008
            • 80

Fikk Gaui 200´n i posten idag. Wooooh, tror jeg må skaffe meg noe urmakerverktøy Har også kjøpt 3.stk BMS-306BB servoer for swash, HS-50 til halen, Logitech 2100 gyro. Har ett lite (600mah) Kong Power batteri på bestilling. Litt usikker på hva jeg skal velge av kontakter. Deans virker liksom litt å ta i. KongP batteriet har JST kontakt...noen som har erfaring med disse?

Første intrykket av 200´en er god, veldig gjennomført og den virker relativt robust tross størrelsen. Designen er upåklagelig og alt er enkelt å komme til. Regner med att jeg like godt kan bestille litt deler med engang ettersom jeg ser att endel skruer lett blir ødelagt selv uten å ha det i lufta.
            Thunder Tiger Mini Titan E325
            Thunder Tiger Mini Titan E325 SE
            Align T-Rex 500 CF
            Gaui Hurricane 200 PRO

Comment

Working...