Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Lurer på å innvestere i en slik 12v varmeboks til å oppbevare flyklare lipoer ute i felten, lar boksen stå i bilen og har da romtempererte lipoer hele tiden.
Forslag, erfaringer, meninger?
Jeg har gått for en litt rimeligere løsning. En helt vanlig kjøleboks med 2 stk. halvannenliters brusflasker som fylles opp med varmt vann rett før jeg reiser til flyplassen. Holder ganske god lunk gjennom en normal flydag på vinteren.
Jeg har gått for en litt rimeligere løsning. En helt vanlig kjøleboks med 2 stk. halvannenliters brusflasker som fylles opp med varmt vann rett før jeg reiser til flyplassen. Holder ganske god lunk gjennom en normal flydag på vinteren.
Bruker samme metode - nesten. Tenk volum, jeg har en liten kjøleveske, en slik en hvor du så vidt får i en 6-pakk. Her legger jeg i 2 type norgesglass med hett vann. Da har jeg plass til ca 50 2000mah batterier (og jeg har kun 8!). Dette holder varme batterier en hel dag på stripen.
Tanken og poenget er det samme, men vi har som regel behov for lite volum så gå for dette hvis du kan, liten volum er lettere å holde varm!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment