Vet ikke om det betyr noe men når du alikavel skal kjøpe ny motor så hvorfor ikke gå for noe kraftigere med det samme.
Har selv flydd 3 uker med 430L KV4050 motor og nå byttet til en Align 430XL som er en kvassere motor.
Dette medfører at du fortsatt hovrer fint samtidig med at du har krefter så det holder til en punch og akrobatikk som kommer etterhvert.
Forskjellen som jeg opplevde som størst var motorens krefter til å hente opp turtallet igjen etter en dropp.
Nå får i tillegg Scorpion motoren mye skryt på Helifreak så det er nok ikke noe dumt alternativ heller.
Men 90A ESC er overkill så det holder.
Du er den første med 450 jeg har lest om som har blitt anbefalt en slik en, det benyttes jo til dobbelt så store heli.
Men er prisen det samme som en hvilken som helst annen ESC på 40 - 45A så er det jo bare å slå til.
Har selv flydd 3 uker med 430L KV4050 motor og nå byttet til en Align 430XL som er en kvassere motor.
Dette medfører at du fortsatt hovrer fint samtidig med at du har krefter så det holder til en punch og akrobatikk som kommer etterhvert.
Forskjellen som jeg opplevde som størst var motorens krefter til å hente opp turtallet igjen etter en dropp.
Nå får i tillegg Scorpion motoren mye skryt på Helifreak så det er nok ikke noe dumt alternativ heller.
Men 90A ESC er overkill så det holder.
Du er den første med 450 jeg har lest om som har blitt anbefalt en slik en, det benyttes jo til dobbelt så store heli.
Men er prisen det samme som en hvilken som helst annen ESC på 40 - 45A så er det jo bare å slå til.
Comment