Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg kan jo ellers anbefale SJM325. Vi er i ferd med å ta disse inn i Norge med delelager ( sammen med SJM430, SJM360 og SJM180 ). Regner med at ting er på plass i løpet av noen uker.
Har fløyet/mekanisert mye på Mini Titan siden jeg kjøpte meg dette i våres. Er imponert over noen av de tekniske løsningene ( er nybegynner innen RC heli men har litt ballast m.ht mekanikk). Veldig stabilt og forholdsvis robust første helikopter. God deletilgang og hyggelige priser.
Er mindre imponert over rotorhodene. Har ennå til gode å få ett E325 rotorhode some er både glatt og tight samtidig. Bygde ett Align T-Rex 500 og synes det var himmelvid forskjell i passform og konstruksjon. Align virker mer polert og og gjennomtestet.
Uansett bør vel kanskje alle kitŽene sees på som ett utgangspunkt, de trenger nok litt massaje uavhengig av merke for å bli skikkelig optimale?
Thunder Tiger Mini Titan E325
Thunder Tiger Mini Titan E325 SE
Align T-Rex 500 CF
Gaui Hurricane 200 PRO
har fått flydd en del med min mini titan nå og den er utrolig stabil til å være i denne lille størrelsen.. fin og starte med. kan absolutt anbefales. lett deletilgang også. litt på utkikk etter hva neste heli skal være. lurer litt på
t-rex 500 eller evt noe 50 maskin.
Lower, Lower, oops.
Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.
Det ble en hobbywing ESC med 5V BEC på 3A
etter og ha sett div filmer av den med de programmerbare paddlerene så tror jeg ikke at jeg har bruk for og kjøre den på 6V
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment