Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Heliet mitt datt ned fra himmelen helt av seg selv
Da var ny ESC og en pose med deans plugger ankommet.
Har bytta plugger på 3 av batteriene mine og selvsagt ny plugg på den nye ESCen.
Har av ren nysjerrighet megget ramma med 500VDC fra haleboks til motorfeste og der var det jommen meg 100Mohm så oksyderinga på aluminiumen er tøff motstand for elektrisiteten.
Ellers har jo heliet fungert feilfritt fram til nå nylig så våger å koble det opp for testkjøring av mekanikken når ungene har lagt seg, uten blar selvsagt.
Nå er alt som skal byttes byttet og jeg har såvidt testflydd det, noe som gikk helt etter planen.
Oppdaga til min forskrekkelse at det var et hakk i den ene sida av giroen uten at jeg kan huske å ha sett det tidligere.
Hakket er selvsagt på den sida flybar paddlen kommer fra så den kan jo være den.
Jeg har fortsatt gyroen oppå haleblokka og ønsker fortsatt å ha den der av bekvemmelighetshensyn og har derfor limt på ei 2mm aluminiumsplate på den aktuelle sida med Wurth MS40, så nå blir det vondt for paddlen om den skulle treffe gyroen.
Regner med den løsner om den skulle bli truffet for den sitter kun i dobbeltsidig tape, noe den har gjort siden jeg bygde heliet i fjor sommer.
Er det noen andre som har prøvd noe lignende med en Gy401?
Håper selvsagt at det holder og skulle alikavel gyroen bli ødelagt i en krasj så har jeg alibi for å kjøpe en spartan gyro.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment