Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilket mikrohelikopter???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dette stemmer ikke med mine erfaringer. Esky-honeybee er ikke en gammel utgave av Dragonfly. Jeg har prøvd flere av disse helikopterene, blandt annet Dragonfly, Aerohawk og GWS-utgaven. Ingen av disse kan måle seg med eksy helikopteret. Har hatt mitt i over 6mnd og enda ikke byttet en eneste del og det flyr helt fantastisk. Deler virker lett å få tak i, og disse er mye billigere enn til de andre helikopterene. Radioen som følger med eksy virker også bedre i forhold til de nevnte helikopterene.

    Comment


    • #17
      Hehe,, jaja tro hva dere vil, jeg sier det er sprøyt og Esky er en klone av en gammel Dragonfly med tvilsom elektronikk, bare se på nye Dragonfly modellen fra GWS så ser du alle forandringene som er gjort, lover de er ikke gjort for morro skyld.

      Comment


      • #18
        har kjøpt en slik en twister... prøvde å lette istad, men funka ikke helt etter planen... er foresten første gang jeg flyr heli, så jeg hadde ikke så store forhåpninger..
        Jaja.. er n00b.. hva kan man forvente

        Comment


        • #19
          lade ordentlig er viktig. hvis du har tenkt å få det over bakken. hvor holder du til bruce?
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment


          • #20
            nå er vel mer eller mindre alle slike en eller anna form for kopi, men dette er det beste mikrohelikopteret jeg har prøvd(med fast pitch da) utenom hornet. men der er prisforskjellen vannvittig.
            Originally posted by tahustvedt
            Jeg tror Esky Honeybee (eller noe sånt) og Twister er stort sett samme helikopteret, kloninger.
            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
            www.airheads.no

            Comment

            Working...
            X