Announcement

Collapse
No announcement yet.

ZOOM 400 (ZAPP/Shogun/Dolphin)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    heading hold er en fordel hvis du skal kave litt da. men for vanlig flyging er det ikke ett must. gjør hovringen lettere da
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #32
      Det eneste jeg trenger hvis eg kjøper meg en zoom er regualtor, men tror egentlig eg hopper rett på børsteløs. Blir vel rundt 3000 det, og da kan eg bruke de lipo'ene eg har
      Morten Smøraas

      Comment


      • #33
        Det beste motorvalget basert på know-how per i dag er Himaxx 2025-4200. Når den også er noe av det rimeligste der ute burde jo valget være kurant..

        Heading Hold ER et must - ikke bare for hard flyging, men også for koseflyging.. man kjøper rett og slett ikke noe annet i dag... Det er MIN mening, men andre kan jo synest det er morro med litt ekstra utfordringer..
        Anders Hauge

        www.hang.no - Norges nye HANG-side!

        www.JetsOfBergen.no
        rc.andersh.com

        Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
        Byggeblog for Eurosporten
        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

        There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

        Comment


        • #34
          Hacker B20 serien (15L og 18L) er etter det jeg kan se det beste valget hvis du ser bort ifra prisen.

          Men siden hacker er litt dyre så gir nok Himax mer for pengene (selv om de muligens er en tanke dårligere).

          Jeg bruker selv en Hacker B20-15L (kV=ca.3700) i min Zoom.


          mvh.
          Ole André

          Comment


          • #35
            Utifra hva jeg har lest, er e-flite "park 400" sin 4200KV det som gir det mest "bang for the buck".

            Har selv testet denne, og er strålende fornøyd. Motoren er lettere enn orginalen, og gir meg "nok" krefter (til mitt kunnskapsnivå iallefall).

            Dette er en "helt enkel" to-pols slotless "inrunner". Vær oppmerksom på at den har 2mm aksel, så pinjong må passe for dette. Protech distribuerer selv en 9tanns 2mm pinion som faktisk funker "helt ok", selv om jeg mistenker at 8t hadde vært mer "idéellt".

            //Svein
            Med forbehold om dårlige dager:

            Svein Skogen

            Comment


            • #36
              er det noen som har testa model motors mini ac 1215/12 da? KV på den er 4750
              Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
              www.airheads.no

              Comment


              • #37
                Folkens! sjekk det her.... Henseleit 3DMP "oppgradering" til ZOOM. Kanskje jeg blir nødt til å investere i en ZOOM nå.

                http://www.heli-news.net/site/?seite...rgalerie_eight

                Comment

                Working...
                X