Jeg synes egentlig ikke 3% er et veldig bra tall, det vil si at 3 av 100 solgte kit får problem med at tingen tar fyr. Det synes ikke jeg er bedre odds en det jaggu må være. Videre er det ekstra kjipt, fordi en brent ESC kan i beste fall ta med seg hele helikopteret. Har sett et par tråder på Helifreak der de knapt klarer å rede halebladene etter en brann.
Unconfigured Ad
Collapse
CC 120A Ice på trex 700e, dårlig?
Collapse
X
-
For mitt vedkommende har det vært vanskelig å anbefale ICE 120HV til noen basert på min erfaring, og antallet feil på verdensbasis er i den forbindelse ganske irrelevant......Øystein T.
EF Extra 300 70"
Speedfire F5B
Baudis Fosa F3B
Ascot F3B
Lynx Carbon
EF Extra 300, 58" Electric
T-Rex 700N
www.artistic3d.netComment
-
Det er heller ikke tilfelle. Mindre enn 3% blir sendt til service pga feil av et eller annet slag. Hvor mange som brenner er det ikke sagt et ord om. Jeg vil tippe det er en del andre typer feil ut og går også.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
I alt snakket om statistikk, jeg ser ingen grunn til å ta tallene oppgitt fra CC med annet enn en klype salt. Min business erfaring med folk fra "over there" tilsier at de ikke engang blunker med å ta en spansk en hvis det skulle passe bra for butikken, Konge og fedreland.
Det er ikke noe spesielt for CC forsåvidt, hvis noen fulgte Kontronik på Rc.groups.com så satt det svært langt inne også for dem å ta noe ansvar eller innrømme feil når div helier datt ned som fluer grunnet Jive (når den var relativt ny).
Tar man for seg Align, så går de aldri (husker ikke å ha sett noe ihvertfall) ut med noe som helst hvis de har gjort en glipp, de bare fikser det i produksjonen så kit`ene som går ut i fremtiden har forbedringer.
Og hvorfor skulle produsenten gå ut med den fulle og hele sannhet forresten, de har ingenting å tjene på det. De vet at av alle forbrukere der ute så er det ingen av dem som har noen som helst forutsetning for å etterprøve data som oppgis. Det eneste produsentene må forholde seg til er at urovekkende mange faktisk rapporterer sine problemer til hhv dem selv OG forumene.
Dessuten er det masse forbrukere som aldri rapporterer inn problemer eller går ut på forum med det, så det er helt garantert endel mørketall.Øystein T.
EF Extra 300 70"
Speedfire F5B
Baudis Fosa F3B
Ascot F3B
Lynx Carbon
EF Extra 300, 58" Electric
T-Rex 700N
www.artistic3d.netComment
-
Comment
-
Align er vel ganske beryktet for å slippe modellene tidlig og overlate til kundene å stå for kvalitetstestingen. Kanskje en av grunnene til at de klarer de prisene de opererer med. Det koster å kvalitetsteste og forbedre ett år eller så før en slipper modeller for salg.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Jeg skal iallefall glatt betale en 500lapp eller 3 for et produkt som virker, istedet for å være forsøkskanin for resten av verden...-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment