Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align Trex 450X

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    11.1v/2000mAh HD er nok perfekt; holder sp det griner; Gratulere med ett nytt supert elektrohelikopter

    Comment


    • #47
      takker og bukker. kommer vel tidlig neste uke håper jeg.
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

      Comment


      • #48
        Sålenge det er snakk om Helizone kommer det alltid "tidlig" Det er iallefall min erfaring; Superrask superservice. Litt derfor jeg valgte T-Rex også; da vet jeg hva distributøren står for Gled deg - Du kommer nok neppe til å angre Det er storkos med T-Rex!

        Comment


        • #49
          har som sagt noen koptere fra før og, men dette er vel det beste tilleggskopteret å ha tror jeg.... hehe


          har handla endel med motren, og er alltid fornøyd
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment


          • #50
            Originally posted by Tintin
            Har ikke funnet selve kofferten på ebay enda men kontaktet en jeg har kjøpt noen batterier fra og han hadde den. Ikke helt gratis..
            .
            Her er en link til leverandører av koffert: http://www.align.com.tw/shop/index.p...72&language=en
            JAH@
            \"Allt som går opp, kommer før eller siden ned igjen!\"
            T-Rex 450XL
            T-Rex 500CF
            Styrker

            Comment


            • #51
              Hvordan fester dere batteriene i T-REx'n? På Nitro heli så stripser man jo det fast, eller annen fast måte. Men på en T-Rex så vil du vel ha muligheten til å skifte batteri lett når et begynner å gå tom...?
              Bjørnar, Trondheim
              bkhans-1@broadpark.no
              Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
              Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

              Comment


              • #52
                Batteriet ligger lett tilgjengelig på ett "brett" foran i modellen. Flyr man uten canopy må man feste det på en eller annen måte, enten med borrelås til plata, strips, strikk eller borrelås rundt.

                Jeg bruker borrelås rundt selv med canopy på, bare for å være helt sikker.

                Canopy "låser" batteriet på plass.

                Canopy må av for å bytte batteri, men det er pice of cake. Ta deg gjerne en tur så skal du få se

                Comment


                • #53
                  Hm. ang motor valg i T Rex. hva bruker dere. kan jeg putte inn den splitt nye model motors mini ac 1215/12 motoren jeg har liggende? den har KV på 4800
                  Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                  www.airheads.no

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Snoopy2005
                    Her er en link til leverandører av koffert: http://www.align.com.tw/shop/index.p...72&language=en
                    Hvor er leverandørene?
                    Dette er produsenten og man må bo på Taiwan for å kjøpe fra den nettsiden står det, selvom ryktene sier noe annet.
                    Ellers har jeg nå funnet en på eBay som selger til samme pris som her, eBay shop Legorambo...

                    Comment


                    • #55
                      jeg har sendt forespørsel til helizone om koffert. skal si fra når jeg får svar fra morten med pris.
                      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                      www.airheads.no

                      Comment


                      • #56
                        Har endelig fått litt bedre batterier i hus og fått flydd, nja dvs hovret litt. Men jeg sliter med gyroen.
                        I HH modus logrer den kraftig og det virker ikke som om det hjelper å justere gain (Bruker en 9x VerII) i "vanlig" mode funker den fint.

                        Må jeg koble av strømmen mellom hver justering?

                        Har jeg forstått det rett når gain er størst hhv nærmest 0 i vanlig modus og nærmest 100% i HH? Og at 95% på displayet tilsvarer 90% i HH og 5% i normal tilsvarer 90% i normal?

                        Bruker en liten Telebee som er samme som Align sin.

                        Har satt ballinks i begge ender, har ikke slark, den er en anings treg når "sleiden" bak går helt over mot venstre men det må det jo bli ettersom armen beveger seg i en kurve og akslingen er rett.

                        Er Align sin std servo for treg?

                        Comment


                        • #57
                          Forresten, for de som er interessert:

                          Error Page | eBay

                          Comment


                          • #58
                            Fått, og ferdig montert. skal hive inn litt elektronikk nå så............
                            Attached Files
                            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                            www.airheads.no

                            Comment


                            • #59
                              morten på helizone har alu swashplater og alu koffert på lager. koffert koster 995 kr, og eloksert alu swash koster 395 kr
                              Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                              www.airheads.no

                              Comment


                              • #60
                                Fett. Men også litt dritt. Har nettopp bestilt carbonblader medt stretch kit på ebay....
                                Torgeir K. Haugstad

                                Comment

                                Working...
                                X