Unconfigured Ad

Collapse

Align Trex 450X

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Nytt Align heli på gang....

Comment

• Tintin
      • Jan 2005
      • 4631

Og et "gammelt" et

RC Groups - the most active Radio Control model community: electric and fuel rc airplanes,rc helis,rc boats and rc cars. Features discussion forums, blogs, videos and classifieds.

Comment

• Bonito
        • Sep 2004
        • 265

Til alle T-rex gutter og jenter?

Elefun har fått en ny type lipo til en meget billig penge, og de kan levere nokk strøm til rexen.

Mvh
        Simon B. Nielsen
        Damn these things are hard to fly!

Comment

• Tintin
          • Jan 2005
          • 4631

10C er ikke imponerende mye lengre og er bare akkurat det som behøves.
          Jeg flyr svært "pent" fortsatt og bruker Align sine 1800/12C batterier som da vil gi omtrent det samme som dette til samme pris men er med kontakter og balansekontakt.

Align sitt nyeste er på 2000mah og 18C, 25C burst, sier de, så selv med litt slingringsmonn er det betydelig bedre til omtrent samme pris (Vel der jeg kjøper dem da).

Når jeg ser hvor ofte batteriene blir balansert av laderen så kommer jeg aldri til å kjøpe batterier som jeg ikke kan balansere eller helst som nå, lade cellene i pakken enkeltvis.

Comment

• Bit
            • Oct 2003
            • 304

tåler T-rex'n noe vind? hvor mye?
            Bjørnar, Trondheim
            bkhans-1@broadpark.no
            Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
            Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

Comment

• Tintin
              • Jan 2005
              • 4631

Har sett bilder/film der de flyr i vind godt over frisk bris. Har selv flydd den i frisk bris flere ganger men da begrenser aktivitetene seg fort til å motarbeide det vinden gjør med heliet. Det hopper fort 2-3 meter (eller mer) opp/ned når det er litt kastevind.

Stødig bris er ikke noe problem når man har fått litt rutine, kastevind er "spennende". Det går bra å fly de fleste dager men hvor ujevn den er legger føring på hvor morsomt det blir.

Heliet takler det, som at det blir ikke slengt på rygg eller at man ikke klarer å hente det tilbake når det føres avgårde men det gjelder å henge med med stikkene.

Comment

Working...