Unconfigured Ad

Collapse

microbeast (beastx) på trex 500 bestemte seg for å rolle HARDT høyre under maiden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andersand
    • May 2012
    • 2316

Hei, klar over at sat har aktiv antenne på venstre side, kan jo kjøre range check igjen, men virka fint.

Nei, halen er ikke jordet, og er jo beltedrevet, kan jo prøve spraye litt silikonguffe for å dra ned ladingen på den.

Har noen erfaring med 2 lag biltema tape på microbeasten?

Comment

• Clibus
      • Jul 2007
      • 18

Originally posted by andersand
      Har noen erfaring med 2 lag biltema tape på microbeasten?
      Jeg bruker 2 lag med biltema tape og velcro bånd forsiktig rundt på begge beastene mine
      Har fungert fint for meg

T-Rex 550 FBL --- T-Rex 450 FBL --- Blade mCPX v2

Comment

• andersand
        • May 2012
        • 2316

2 lag biltema + stropp ser ut å virke fortreffelig, strpset også fast ledninger bedre og litt ymse småfiks. Dro igjennom 6 pakker, morten som også henger på forumet her fløy 1 av de, så nå kan jeg vel ikke skylde på at settings er feil heller, for når han fløy, gjorde det alt mulig rart av triks...

Comment

• Morten Brun
          • Nov 2011
          • 343

Syntes den fløy veldig bra ja Ble raskt komfortabel med den. Tror nesten jeg må kjøpe meg en beastx jeg også!

Comment

• andersand
            • May 2012
            • 2316

har btw en sk720 her morten, og en msh brain på preorder, og lurer på å handle en vbar for "morro skyld" så mere på test tapeten fremover

Comment

• Trulsen
              • Aug 2006
              • 3411

Originally posted by andersand
              har btw en sk720 her morten, og en msh brain på preorder, og lurer på å handle en vbar for "morro skyld" så mere på test tapeten fremover
              Bli kjent med ett system er mitt tips. Gå for vbar den dagen du trenger governor

Comment

• andersand
                • May 2012
                • 2316

Originally posted by Trulsen
                Bli kjent med ett system er mitt tips. Gå for vbar den dagen du trenger governor
                Er en sånn som liker å prøve litt forskjellig, SK720 havner på 700en, og MSH brain på 6HV'en , så kjedelig å ha alt likt.. :>

Generelt er jeg vel venner med alt som kan interfaces mot en datamaskin, mye mere venn med setup av ting, enn selve flybiten og 3d triks.

Skal snurre gov på sk720en og hobbywingen 120A HV på 700en om alt går vel

Comment

Working...