Unconfigured Ad
Collapse
Problem med mCPx
Collapse
X
-
Fikk nå beskjed om at dette ikke var garanti sak siden helikopteret har vært i bakken! Har bare tatt kontakt på mail nå, så har ikke fåt snakket direkte med de.. Har for mye skolearbeid nå til dette, men de sa de kunne fikse en god pris på et ny mCPx eller vis jeg skulle oppgradere til noe størreGoblin 500 Ikon
Blade 230S
Spektrum DX7
Comment
-
Comment
-
Stikk innom og hent mCPX'en og be de stikke resten av helikoptrene sine opp en viss plass, så kan du få et hovedkort av meg. Jeg fikk et helikopter av en kamerat som jeg har plukket reservedeler av men hovedkortet står fortsatt igjen. Så vidt jeg vet skal det fungere. Gir riktignok ingen garanti men det er verd å prøve.
SpiffTRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |
Spektrum DX18
Youtube: http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJAComment
-
Problem med mCPx
Fikk nå beskjed om at dette ikke var garanti sak siden helikopteret har vært i bakken! Har bare tatt kontakt på mail nå, så har ikke fåt snakket direkte med de.. Har for mye skolearbeid nå til dette, men de sa de kunne fikse en god pris på et ny mCPx eller vis jeg skulle oppgradere til noe større
God pris betyr vel 50kr avslak. Jeg fikk et gratis 130x batteri når jeg handlet for 4000 der. Det var meeget bra sa han... Får jeg batterier billigere på nettet spurte eg. Nei, ingenting å tjene på det. Senere kjøpte jeg 6 batterier fra HK til under 50kr stk inn i norge. Rcbatteri er superbillig og.T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4Comment
-
"Det er ikke mulig å få noe på garantien, du kan ha vært uheldig å ødelagt dette på en liten kræsj. Vi hadde en nano CPx inne som hadde kræsjet en gang og hovedkortet var ødelagt. Som du sa var du interessert i en 300X så vis du kjøper det kan du få med et batteri på kjøpet, helikopteret ligger her så bare kom når du tar tid" Dette sa han til meg på telefon! føler meg heldig som kan få et batteri gratis vis jeg hadde kjøpt en 300X.Goblin 500 Ikon
Blade 230S
Spektrum DX7
Comment
-
"Det er ikke mulig å få noe på garantien, du kan ha vært uheldig å ødelagt dette på en liten kræsj. Vi hadde en nano CPx inne som hadde kræsjet en gang og hovedkortet var ødelagt. Som du sa var du interessert i en 300X så vis du kjøper det kan du få med et batteri på kjøpet, helikopteret ligger her så bare kom når du tar tid" Dette sa han til meg på telefon! føler meg heldig som kan få et batteri gratis vis jeg hadde kjøpt en 300X.Kjell Ove
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4Comment
-
Skulle ønske Elefun åpnet en butikk i Bergen...På den annen side så hadde nok bankkontoen min vært helt bunnskrapt da..
SpiffTRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |
Spektrum DX18
Youtube: http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJAComment
-
Var innom hos Spiff nå i sted og hentet et hovedkort som jeg fikk av han! Nå når jeg kom hjem satt jeg heliet sammen igjen, har demontert det! Fant ut at det kanskje kan ha vært feilplassering av servoer! :P Noen som kjenner seg igjen der?
Så dermed kan jeg si at hele greien var egen feil! hahahaLast edited by ErikMeidell; 12-03-13, 20:05.Goblin 500 Ikon
Blade 230S
Spektrum DX7
Comment
-
Smallsize Bergen forskjellsbehandler
La inn en kommentar på Facebooksiden til de med link til denne tråden:
"Ikke akkurat god kundeservice i denne butikken"
Og her er svaret jeg fikk tilbake:
"SmallSize Hobbyland avd. Bergen Hei. Det er meget synd at noen føler vi ikke stiller opp med god nok service. Dette helikopteret det er snakk om hadde nok vært utsatt for en rimelig kraftig smell, da spindel shaften var bøyd 4-5 grader.En eller fler av gyroene på dette kortet har tatt en støyt.Det er sjelden disse ryker, men det skjer. Vi har og sagt til denne kunden,vi vil prøve å finne et alternativt kort til en billig penge. Vi prøver alltid å ha fornøyde kunder hos oss, uansett hva ønsket måtte være. Det er og synd noen synes vi ikke rabatterer mer en vi gjør, men vi prøver tross alt å holde en butikk i live her. Alle skal få like god service hos oss, men det er klart at de som handler ofte og som regel mye, vil over tid få bedre tilbud/priser. Mvh. Smallsize Hobbyland Bergen
for 2 timer siden · Liker"
Du får ta å kjøpe noen T-Rex 700 i uka fremover, så fikser nok dette seg.
Eller få tatt det opp med en av butikkene i Oslo.
Ikke akkurat god... | FacebookComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment