Unconfigured Ad

Collapse

Elektro helikopter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bonito
    • Sep 2004
    • 265

Jeg er ikke sint!

Jeg forstår bare ikke hvorfor dere hele tiden skal anbefale noe annet en det folk faktisk spør om hjelp til her på forumet?
    Damn these things are hard to fly!

Comment

• Tintin
      • Jan 2005
      • 4631

Slik innstilling som jager folk fra klubber.....
      Et el heli kan jeg fly i hagen, naboen er ikke glad når jeg fyrer glowmotorer i hagen og for en fersking som meg så er både Twister og T-Rex stor moro. Twisteren har jeg lært på, T-Rexen skal jeg vokse på og kanskje kjøper jeg glow til slutt...

Comment

• HappyRappy
        • Feb 2005
        • 109

Det enkleste du gjør er å starte med FP (fast Pitch)
        DA har du honey bee(1895) og honey bee fp(2195 hos elefun)
        På den første får du med kontakt til å kunne fly sim med tror jeg.
        Den første er egentlig beregnet innendørs den andre utendørs, men da jeg har den andre typen selv vil jeg påstå at da skal det jammen være vindstille skal du som ny klare å holde kontrollen over det ute!!!
        Kjøp deg noen ekstra batterier..kjøpte selv et ekstra 9,6 volt men dårlig erfaring med den desverre, så har holdt meg til den på 8,4 v..litt kort flytid desverre..Fpen kan en vist kjøpe 2S li-ion/poly til, da får du kansje bedre flytid..Uansett bør du i tillegg skaffe deg en skikkelig ladder..Har du en gammel trafo fra en pc så har du strøm til en 12 v ladder!!!
        Kjøp med treningsunderstell, så kan du skli litt rundt på gulvet før du tar av..Noe de fleste gjør om jeg ikke tar helt feil!!!
        Flyr min egen uten canopy da det er knot å få på batteriet med den på, ikke et pent syn men det er heller ikke grunnen til at jeg flyr den!!(så så vennen det hørte du ikke)
        Så får du laste ned FMS om du ikke får den med på cd, installere denne koble opp senderen og kjøre i vei!!!
        Som før skrevet kjøp med kjøleribber til motorene..ekstra hovedrotorblad(går garantert inni et eller annet) og ekstra halerotorblad...
        Som jeg selv er blitt fortalt her inne!! KISS!!!!(Keep It Simple Stupid)
        Raptor 50
        Trex 500 esp
        JR 3810 ADT

Comment

• junior
          • Mar 2005
          • 271

Hei igjen.

Har vel egentlig bestemt meg....går for en Walkera Dragonfly 22A. Kom endelig i kontakt med Great Wings Norge. Så jeg og en venn blir å bestille over helgen når han får dem inn. Fulgte visst med sim kabel..kjekt.

Takker for all info og opplysninger dere har gitt.

MVH
          Junior
          ARC Cessna - Multiplex Mentor - Multiplex Easyglider- HK450PRO - T-rex 550e BeastX - T-Rex 450 Sport BeastX

Comment

• Tintin
            • Jan 2005
            • 4631

Lykke til...

Comment

Working...