Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gi opp eller prøve mer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Plukket fra eksplodert heli som jeg har lite interesse av å bygge opp igjen. Så gis bort uten garanti for å si det slik.
    Rasmus Fauske
    TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
    http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

    Comment


    • #17
      Er det dårlig kvalitetskontroll hos Align den siste tiden? Vi har to medlemmer i klubben som har handlet Align super Combo og de plages til de grader med lignende feil. Skruer og hull passer ikke, linker til/fra swash kan ikke brukes og uendelige problemer med 3GX.

      Comment


      • #18
        Originally posted by ronaldst View Post
        Er det dårlig kvalitetskontroll hos Align den siste tiden? Vi har to medlemmer i klubben som har handlet Align super Combo og de plages til de grader med lignende feil. Skruer og hull passer ikke, linker til/fra swash kan ikke brukes og uendelige problemer med 3GX.
        Huff, lover ikke bra for meg
        - Nano CPX med diverse options.
        - T-Rex 450L

        Disse fjernstyrtes med en dx6i.

        Comment


        • #19
          Det kan du si.. Jeg har på den andre siden kjøpt 3 forskjellige sett fra align! Ingen problemer her.. og alt passer perfekt! Veldig fornøyd!
          trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

          Comment


          • #20
            Fløy min "drone" Blade 350 QX. Den har fungert perfekt fra start. Selvfølgelig ikke et helikopter, men prinsippet med gyro er litt av det samme. Utrolig at ikke Align klarer å lage noe som fungerer bra. Litt vibrasjoner må en enhet tåle uten å flippe.

            Comment


            • #21
              3Gx fungerer bedre enn folk påstår. tror faktisk halen holder bedre med 3gx enn beastx. Mulig du har en defekt. Eller så bør du få noen til å se over oppsettet etter feil.
              ---------------------------------------------
              Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
              Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
              Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
              Mikado logo 600 3D Vbar
              Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

              Comment


              • #22
                Originally posted by jonny View Post
                3Gx fungerer bedre enn folk påstår. tror faktisk halen holder bedre med 3gx enn beastx. Mulig du har en defekt. Eller så bør du få noen til å se over oppsettet etter feil.
                Helt klart mulig. Men det er 100-vis av andre som også har problem med tip-over på diverse forum (også nye versjoner av SW).

                I min naive verden trodde jeg at heli skulle bli bedre uten flybar. Før klarte jeg å loope og rolle med min gamle 450, nå klarer jeg ikke engang å hovre 1 sekund

                Comment


                • #23
                  Har en kompis med 450L og 3gx. Bare trøbbel og tipp under spool up! Byttet til ar7200bx og problemet ble borte. Kan sikkert være feil i oppsett, men da er terskelen for feil mindre på 3gx. Foretrekker naturlig nok det som funker best..
                  trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                  Comment


                  • #24
                    Kjøpte og satte opp MicroBeastX. Utrolig mye enklere å sette opp. Testet bare inne i stuen foreløpig, men null tendens til tip-over ved hovring. Veldig fornøyd!

                    Comment


                    • #25
                      Flott at du fant ut av det! bare å komme seg ut å fly!
                      Hvilken mottaker bruker du på beastx?

                      Står fortsatt fast på at beastx er lettere å sette opp enn 3gx.. tror den er bedre også!
                      trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                      Comment


                      • #26
                        Hvordan går det med helikopteret?
                        trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Premium2006 View Post
                          Hvordan går det med helikopteret?
                          Tja, nå fungerer det ihvertfall. Er ikke helt frelst av flybarless, og 450L er litt hissing for meg. Så det må hvile fremover, det blir mest modellfly og testing av litt fpv.

                          Comment


                          • #28
                            Prøv å fly med flat 75 kurve, med litt expo og 80% DR. Da blir den sikkert noe slappere..
                            trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                            Comment


                            • #29
                              Mye mindre stress å fly større modeller. Da kan en bare koseflyge også om en vil det
                              Rasmus Fauske
                              TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                              http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                              Comment


                              • #30
                                Syns 450L er kos. Koseflyger med den jeg..
                                trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                                Comment

                                Working...
                                X