Unconfigured Ad

Collapse

E-raptor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lorents
    • Mar 2006
    • 348

Originally posted by Heliman
    Nå er jeg glad jeg ikke har begynt å bygge om min raptor...
    Ut fra det jeg har lest så kommer den ikke før i August - skal man vente på den blir sesongen litt avkortet

Det er visst bare et minimalt antall (var det 7 deler de sa?) deler som er forskjellig fra vanlig Raptor, så det kommer sikkert et ombyggingssett for vanlig Raptor slik at Knugen på sensommeren kan få enda bedre plass til fete batteripakker
    Last edited by Lorents; 22-05-06, 11:35.
    Hvor er lipoen din a?

www.airheads.no
    www.bmk-rc.com/

Comment

• Knugen
      • Aug 2004
      • 96

Originally posted by Lorents
      Det er visst bare et minimalt antall (var det 7 deler de sa?) deler som er forskjellig fra vanlig Raptor, så det kommer sikkert et ombyggingssett for vanlig Raptor slik at Knugen på sensommeren kan få enda bedre plass til fete batteripakker
      Foreløpig får jeg nok plass de batteriene jeg har råd til.. dersom ikkje "kjærringa" skulle få uventa mye feriepenger da...

Kan kanskje være en noe å tenke på dersom en skal prøve seg på emoli batteri en gang.., ser på rcgroups at de anbefaler å gå opp 1-2 S kontra Lipo.
      Skal visstnok gå bra med 12S emoli til Z50'n..

Har du (Lorents) fått testet emoli batterier?
      Mvh.
      Øyvind Iversen

Comment

• Lorents
        • Mar 2006
        • 348

Originally posted by Knugen
        Har du (Lorents) fått testet emoli batterier?
        Ble litt lite bygging når det var vært fint vær men jobber med saken nå som griseværet er her

Har bygget ferdig hale og litt av rotorhodet og brukte gårsdagen på å trimme rammen for å få plass til 9650 servoer. Det er jaggu meg seig plast de har brukt på den ramma og de servoene - har blemme i hånda i dag etter å ha skjært med teppekniv (dremel vekker ungen).

Det er litt trangt med 7 sånne emoli celler i en logo 10, men skal prøve å flytte gyro og haleservo bakover på bommen for å få CG'en slik at jeg kan stable alle 7 i batteriholderen foran.

Kanskje om et par ukers tid så har jeg noe flybart
        Attached Files
        Hvor er lipoen din a?

www.airheads.no
        www.bmk-rc.com/

Comment

Working...