Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Nå er jeg glad jeg ikke har begynt å bygge om min raptor...
Ut fra det jeg har lest så kommer den ikke før i August - skal man vente på den blir sesongen litt avkortet
Det er visst bare et minimalt antall (var det 7 deler de sa?) deler som er forskjellig fra vanlig Raptor, så det kommer sikkert et ombyggingssett for vanlig Raptor slik at Knugen på sensommeren kan få enda bedre plass til fete batteripakker
Det er visst bare et minimalt antall (var det 7 deler de sa?) deler som er forskjellig fra vanlig Raptor, så det kommer sikkert et ombyggingssett for vanlig Raptor slik at Knugen på sensommeren kan få enda bedre plass til fete batteripakker
Foreløpig får jeg nok plass de batteriene jeg har råd til.. dersom ikkje "kjærringa" skulle få uventa mye feriepenger da...
Kan kanskje være en noe å tenke på dersom en skal prøve seg på emoli batteri en gang.., ser på rcgroups at de anbefaler å gå opp 1-2 S kontra Lipo.
Skal visstnok gå bra med 12S emoli til Z50'n..
Ble litt lite bygging når det var vært fint vær men jobber med saken nå som griseværet er her
Har bygget ferdig hale og litt av rotorhodet og brukte gårsdagen på å trimme rammen for å få plass til 9650 servoer. Det er jaggu meg seig plast de har brukt på den ramma og de servoene - har blemme i hånda i dag etter å ha skjært med teppekniv (dremel vekker ungen).
Det er litt trangt med 7 sånne emoli celler i en logo 10, men skal prøve å flytte gyro og haleservo bakover på bommen for å få CG'en slik at jeg kan stable alle 7 i batteriholderen foran.
Kanskje om et par ukers tid så har jeg noe flybart
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment