Announcement

Collapse
No announcement yet.

Omtale av T-Rex 600

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • - YouTube

    T-Rex 600 med ny motor er power her.
    DET DER må være den råeste flygingen jeg har sett noen gang! Snakk om presisjon
    Hvor er lipoen din a?

    www.airheads.no
    www.bmk-rc.com/

    Comment


    • den skjønte jeg ikke. Hvilket innlegg?
      arvid

      Comment


      • Post 199 på forrige side Alan Szabo som flyr trex 600.
        Hvor er lipoen din a?

        www.airheads.no
        www.bmk-rc.com/

        Comment


        • Originally posted by Heliman
          Herlighet.Er det noe som matcher dette da?
          Alt som kan fjernstyres.
          ---------------------------------------------
          The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
          Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
          Steinar Kvarme.

          Comment


          • Holder på å laste ned nå... det går treegt

            Bra, men Szabo er bedre
            Last edited by Lorents; 05-02-07, 19:35.
            Hvor er lipoen din a?

            www.airheads.no
            www.bmk-rc.com/

            Comment


            • Roxxter55'n min er sånn noenlunde like hysterisk.
              10s fp3700 orbit 30-12
              Burde kunne funke bra i 600'n også ser det ut for...
              Er din like frisk i frasparket Northwood?

              http://rchelipilot.net/video/trex600...z-proto-8s.wmv
              8celler ser ut til å funke bra det også
              Last edited by Heliman; 05-02-07, 19:43.
              Mvh
              Bjørn Tore Espevik

              Team Visa...

              Comment


              • Fant en snodig sak i kveld. Sitter og venter på nattblader til 600n og vips så var de der men ikke hos Align som nytt produkt men derimot hos en forhandler først...dog har de ikke funnet bilde men har lagt ut av et vanlig blad...litt billigere enn MS ($ 107 mot $ 120 hos samme forhandler) og mye hvitere, regner jeg med siden siste generasjon nattblader til 450n er blitt hvite.

                H60131 er nr på bladene, H60130 for laderen, trolig kan vel laderen til 450 bladene brukes, er jo 1S uansett regner jeg med.

                Comment


                • hvor fant du de?
                  Mvh
                  Bjørn Tore Espevik

                  Team Visa...

                  Comment


                  • Kun hos Helikraft så langt.

                    Comment


                    • orbit 30 12 .er det en motor??
                      med hilsen Arvid

                      Comment


                      • Gammelt bilde, postet her før:

                        Comment


                        • hmmm.mektig svære blader
                          med hilsen Arvid

                          Comment


                          • Er redd jeg er bitt av "behovet for større helikopter" basillen.
                            Har de siste dagene hatt en 600 i handlekurven i flere nettbutikker, og leter også på bruktmarkedet, men har ikke hatt motet til å trykke kjøp enda. Men 600 blir det, ikke tvil om det!

                            Uansett, i samme slenger blir det nok invistert i ny radio, da en DX7 Heli med DS821-servoer. Noen som har brukt disse servoene med hell i en 600 eller lignende oppsett?
                            http://www.jrradios.com/Products/Tec...ProdID=JRPS821

                            Vet at de ikke er det beste på markedet, men for sportsflyging/mild 3d dette året burde de vel duge?

                            Og angående batterier, kommer til å holde meg til 6s. Er det her noe poeng i å kjøpe "billige" batterier fra Align, eller bør jeg gå rett på en skikkelig FP-pakke?
                            Noen som har erfaringer med pakkene fra Align?
                            Morten Smøraas

                            Comment


                            • Jeg har noen 4200 pakker som ikke er Align pakker men en eller annen knockoff, svært dårlige.
                              Så har jeg 2 av de nyere 4600 pakkene som så langt duger fint til min type flyving men kan ikke si noe om levetid.
                              Jeg hadde holdt meg unna 4200/4400 variantene som virker å ha svært kort levetid selv med pen behandling.

                              Det eneste som garantert funker til 3D over tid ser det ut til er FP/TP pakkene.
                              Jeg logger antall turer på alle mine pakker så har du god tid kan du få vite hvor lenge 4600 pakkene varte

                              Comment


                              • Vedr batterier, jeg har benyttet 2 stk Flower Power 6S2P 4400mah 18C fra Elefun som så langt har fungert bra til sport, lett 3D.. Vet jo ikke hvor lenge de vil vare, men har flydd 42 turer til nå, dvs 21 ladinger på hvert av batteriene. Flytid er 6 minutter. Disse koster bare 1495,- og er vel noe av det rimligste man får.

                                Legger med et bilde fra i går...

                                Begynner neste å bli kjedelig å fly den lille 450'n nå når man er blitt bedre kjent med den store, mye mer stabil og mye lettere å se i lufta...
                                Attached Files
                                T-REX 500 ESP Mikado mini V-bar * T-REX 700N Mikado V-bar * T-REX 700N * T-REX 600 CF "Airwolf"
                                JR DSX9

                                Comment

                                Working...
                                X