Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei. den radioen kan du bruke i norge. men kjøp heller en spektrum dx7 radio
den er billigre og de er 2.4ghz ingen krystaller og du kan ikke bli skutt ned av noen andre.de er en knall radio pris ca 3500
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Noen som har noe å anbefale? som ikke river shorta av meg.. skulle hatt en ny radio, JR9XII tenkte jeg på .. det står at det er en heli radio.. KUN heli?
Hvilke servoer trenger jeg på roll og elevator.
Mvh Robert.
Hei Robert,
Du får kjøpt Futaba 9252 for 595,- fra http://www.rotordisc.dk/
Skal vist være en bra servo til en 50 size heli.
Er de jeg bruker i min Raptor. Du ser jo hvor bra de funker
Geir G
-----------------------------
T-Rex 600N Pro VBar
Raptor 50 Titan
T-Rex 450SE
Spektrum DX7
-----------------------------
hei. den radioen kan du bruke i norge. men kjøp heller en spektrum dx7 radio
den er billigre og de er 2.4ghz ingen krystaller og du kan ikke bli skutt ned av noen andre.de er en knall radio pris ca 3500
Men det er jo ikke en ni kanaler.. skulle helst ha hatt det..
Originally posted by amundrg
Den Jr9xII er ok er jo 35 båndet men ville ikke satset på 539 servoene i et helikopter. Skal du ha Jr servoer så sats på 8301 og 8401
Nei.. tenkte ikk å bruke disse servoene heller.. satset på noen digitale.. de er vell ikke det de som er med i pakken?
Originally posted by geirgr
Hei Robert,
Du får kjøpt Futaba 9252 for 595,- fra http://www.rotordisc.dk/
Skal vist være en bra servo til en 50 size heli.
Er de jeg bruker i min Raptor. Du ser jo hvor bra de funker
Jodah.. du klarer å vippe swash platen du så er du litt roligere på spakene enn meg vil jeg si .. du flyr jo finere.. mere presisjon.. Ræven raske over isen! er litt brutal i vendingen..
Hvis du har litt tolmodighet Robert så ville jeg venta og sett om ikke Spectrum kommer med en radio med flere kanaler, eller eventuelt Futaba eller Jr kommer med 2,4Ghz teknologi.
Skal etter sigende være et hav bedre enn det som blir benyttet i de fleste sendere og mottakere i dag. Ligger en test ute på runryder tror jeg det var. Blandt annet glitch blir et ukjent fenomen med 2,4Ghz skal vi tro den testen.
spektrum skal vist komme med en 9kanals sender etter hvert, men vet ikke om de blir i år.
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
2,4 Ghz er en genial ting til sitt bruk. Altså indorr, parkflyer og helikopter der man ikke har tenkt til å fly laaangt unna.
Importøren (Graupner i Europa) sier selv at den ikke er til å stole på i nærheten av vann pga refleksjoner og at den såkalte "full range" er 700 meter i motsetnigng til en 9xII som har over 3000 meter. Det er omtrent like langt som den gamle 2 kanals bilradioen min jeg hadde får 10 år siden.
Men teknologien er der og er perfekt til mye av vårt bruk, bare husk at det vil alltid komme mer og nyere ting. Spektrum sine radioer er kanskje en del en fremtiden, men ikke hele.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment