Announcement

Collapse
No announcement yet.

Treg hale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det er samme verdi du stiller. På helimenyen vil den hete gyro gain på kanal 7 om denne funksjonen er aktivert og for fly vil det være epa eller atv.
    Om du aktiverer gyro gain så kan du ikke stille epa/atv på den kanalen.

    Comment


    • #17
      Skjønte ikke den forklaringen helt..
      I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tintin View Post
        Feil, EPA på kanal 4 stiller IKKE endepunktene med en GY401, KUN piruetthastighet.
        Endepunktene stilles med limit pot meteret på gyroen.
        EPA på kanal 5/7, der man har den gule kabelen, stiller gyro gain.
        Ja jeg vet det, men hvis du leser lenger ned så ser du at historien er en annen og at jeg skriver at man øker farten ved å justere EPA på halen.. Det innlegget som du tenker på er forklaring på hastigheten, blir litt surr når man ikke leser hele tråden (;
        Last edited by RC Hansen; 07-11-07, 20:33.
        T-REX 450 SE V2 Futaba FASST HS-65HB GY401 S9257
        Hansen -74

        Comment


        • #19
          Hm, ble nok litt forvirret av det du skrev om stikkebruk for å sjekke at det blir likt til begge sider, regnet med at du pratet om utslag nå selvom jeg hadde lest det du skrev på siden før.
          Antar nå du pratet om hastigheten...

          Comment


          • #20
            he he Ja jeg vet det ble mye rart oppi gryta når jeg prøvde å forklare der, gikk fort i svingene, det med EPA var endpoint var at det var det som var forkortelsen osv ja ja ferdig med det, han har vel forstått håper jeg(: NEXT!
            T-REX 450 SE V2 Futaba FASST HS-65HB GY401 S9257
            Hansen -74

            Comment

            Working...
            X