Unconfigured Ad
Collapse
En tråd for folk som er interreserte i Belt cp!
Collapse
X
-
-
Jeg var oppe i gymhallen sist uke. Etter litt flygning følte at jeg mistet power og liksom måtte "Gi'en" litt. jeg landet og så etter. (hadde ikke flydd mere enn 5 min.) Da var det batteriet gått tenkte jeg, og det var det. Men nå har jeg bestilt meg nytt :P
Mvh Lars Andrèfly:
- Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
- MiniMag: Motor:TowerPro 2409(Bruker flottører på denne traineren)
Radioer:
2 To-kannals bilradioer
2 E-Sky 6-ch
Og en Pico Line 4ch fra Multiplex
Adressen til hjemmesida mi er: http://home.no.net/flyinglaComment
-
Ikke meningen og spore helt av topic,men
WOW!!
Har dere sett prisene for en Ready-to-fly Belt-CP Carbon Edition....på elefun koster den 3795kr og hos rc711 koster den 378$ dvs. ca 2100kr
Helt syykt billig hos rc711
Hvordan er det handle der,noen erfaringer??
Kul tråd forrestenAzkiboy
"Når du først har blit bitt av RC Basillen så blir du aldri frisk"Comment
-
Bare lurer på om den medfølgende laderen fungerer slik den skal for dere andrè?
Min blir jo aldri ferdig. Jeg skjønner jo at med 0,8A vil det ta litt over 2 timer (hvis batteriet er helt tomt da vel og merke).
Men jeg har latt det stå opp mot 4 timer, og enda har ikke den grønne dioden lyst fast grønn (slik jeg har forstått at den skal bli når ladingen er ferdig).Comment
-
5 timer på å lade? Det var LENGE...! Jeg bruker ikke e-sky laderen, like greit å kjøpe ordentlig lader...
Min 4. luftetur med Belt'n, denne gang uten treningsunderstell...
http://www.samundsen.net/filmer/belt-cp_small.avi [ca 54mb]-= www.samundsen.net =-Comment
-
Jeg kjøpte min BELT fra rc711.com, betalte ca 2000kr for rtf heli, ekstra batteri, treningsunderstell, FMS simulator med egen radio og litt ekstra deler. Om du ber om det i kommentarfeltet merker de pakken "gift" og lav verdi så du slipper mva.Har handlet fra de to ganger nå, sluppet mva begge ganger, pakken bruker 5 dager fra bestilling til levering på døra.
mitt tips er å kjøpe tyngre batteri enn det som følger med i RTF-utgaven, det er så lett at du ikke får på canopyen når du har balansert heliet. Laderen bør byttes ut også, den bruker LANG tid på å bli ferdig... Jeg kjøpte to stk 2100mah lipo og balanseringslader fra hextronic, de har billige, populære saker. Med det samme man bestiller BELT er det lurt å bestille godt med ekstra rotorblader, noen eksemplar av flybar-case, flybar, mainshaft, feathering shaft og servoer. det er deler som ikke tåler store styrten. Kjipt å være grounded pga deler for noen få kroner...Comment
-
Kanal/haletrøbbel
Kan noen fortelle meg hva kanalrekkefølgen på belten er?
Mener å ha koblet riktig men greit å vite for sikkerhetsskyld.
MEN.. Har ett prob med halen, får den ikke til å holde seg stødig. virker som om den kutter siden heliet byner å spinne rundt egen akse omtrent på 1/4 throttle
Dette er en ordinær belt cp (ikke RTF) med EK2-0704A Head lock hold gyro og 0406A medfølgende 6c radio.
Håper på svar.
På forhond hjertelig takkComment
-
Hvis dere vil ha billig heli bestill fra Ronald som driver CY-Model. Skikkelig bakgårdsbedrift i Hong-Kong, men han er til å stole på. Jeg kjenner en del som har handlet en del hos han, gitt noen tips osv.. Han lister tilogmed prisene i norske kroner. Hehe (Hentes fra toll.no)
Det hender han glemmer å sende bekreftelse på at han har sendt. Men da er det bare å sende en epost så order han opp i det..
Comment
-
Kan noen fortelle meg hva kanalrekkefølgen på belten er?
Mener å ha koblet riktig men greit å vite for sikkerhetsskyld.
MEN.. Har ett prob med halen, får den ikke til å holde seg stødig. virker som om den kutter siden heliet byner å spinne rundt egen akse omtrent på 1/4 throttle
Dette er en ordinær belt cp (ikke RTF) med EK2-0704A Head lock hold gyro og 0406A medfølgende 6c radio.
Håper på svar.
På forhond hjertelig takk
Det at halen ikke holder seg stødig er nok at gyroen må reverseres. dette gjørdu ved en bryter, evt. snu gyroen på hodet.
Håper at det kunne være til litt hjelp.mvh Joar Ulgenes
Diverse som svever oppe i det Blå.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment