Announcement

Collapse
No announcement yet.

synergy !!!!??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by kjella View Post
    jeg får heller satse på en raptor 90 eller en tempest??har hatt en fury 90 tidligere men solgte den,likte i grunnen det heliet veldig godt
    Tempesten er god. Tenkte jeg skulle selge den jeg også,men nå har jeg trukket den fra salget igjenn. Den er for god til og selgest den. Du kan angre deg nå, hehe
    Takk for deeeeeee

    Mvh Pål Jonny

    Comment


    • #17
      ja tempesten er god den!! den må du beholde ja,gokjerra ,hehe
      TREX 700N FBL beast X,reactor x,
      TREX 700N FBL beast X ,reactor x
      TREX 600N FBL 3G align.
      jr11x:--))

      http://sokndal-modellfly.com/

      Comment


      • #18
        Hei

        Har flydd Synergy en sesong nå,og er kjempefornøyd med helien.
        Ikke minst måten den flyr på, og utseende. Delekvalitet kan man jo diskutere fram og
        tilbake,men har selv ikke hatt noe problemer.Hos Elefun har de delene du trenger for å holde fugelen i lufta, både standard og SE.
        De fleste helier trenger litt omsorg en gang iblandt med slitedeler.Det synes jeg er en del av hobbyen.
        Det finnes en del oppgraderingsdeler som kan være"kjekke å ha",men ikke helt nødvendige.
        De fleste sier den flyr bra rett ut av esken.
        Så hvis du vil ha helikopter som ikke "alle" andre har,kan jeg på det varmeste anbefale
        Synergy N9.

        Bent Nødland
        Bent Nødland
        Forus RC



        Synergy N9
        JR Sylphide 90/Super Gracy
        Composite-arf Impact
        Futaba 14mz 2,4

        Comment


        • #19
          ja det høres bra ut,hadde i grunnen lyst på en synergy før jeg kjøpte 700én ,men det ble den,litt billigere deler ovs,men har nå falt tilbake på N9,er det noen vits å vente til den nye N9 kommer ut eller,det skal jo komme en 50 size også av synergy??synes det ser tøft ut og har hørt at mange sier det flyr bra,er vell litt tyngre i forhold til 700?,sla kanskje se på et til helgen så får vi se!!
          TREX 700N FBL beast X,reactor x,
          TREX 700N FBL beast X ,reactor x
          TREX 600N FBL 3G align.
          jr11x:--))

          http://sokndal-modellfly.com/

          Comment

          Working...
          X