Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motorer!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by roadrune View Post
    Men da må du jo flytte motoren, eller bytte hoveddrevet også.....Jeg tror du får maaaange kanner fuel for den prisen du ender opp med...
    Det er vel lysten til å prøve noe nytt, være "pionèr" med noe og prøve å få til noe som ikke alle har og som kanskje ikke er helt "stock".
    Heldigvis finnes det mange rundt om som i verden som ikke må gå main stream, ellers hadde vi vel fortsatt bodd i huler og slått hverandre ihel med klubber

    Comment


    • #17
      Hvordan er du fornøyd med Ys motoren din Bjørn Tore?? Og finnes det noe kjent trim til denne klumpen?
      Hvis du har mulighet til å sammenlingne den med Os så hadde det vært flott. Mener Aksel sa at du brukte YS::
      Eller har jeg hørt feil.
      Raymond Jakobsen
      Protech zoom 400 samler støv/425 sk360/450,slaktet.
      Mikado Logo 400se,v-bar
      Mikado Logo 600se, v-bar, 12c, scorpions.



      Only electric!!



      http://s388.photobucket.com/albums/oo325/jakobsen/

      Comment


      • #18
        Joda, YS'n har det bra den...
        Har ikke tenkt noe på trimming av den, den er litt sprekere enn en hyper som ikke er gjort noe med.
        Jeg har hatt os,ys og tt i samme helikopteret, men jeg byttet tilbake til ys fra redlinemotoren ettersom ys'n bare går og går uten å måtte stille noe mer enn et knepp eller to. Redline motoren var litt mer "værsyk" men når den gikk så hadde den klart mest power.
        Dette var vel og merke med den gamle forgasseren, mulig den nye er bedre.
        Mvh
        Bjørn Tore Espevik

        Team Visa...

        Comment

        Working...
        X