Ankepunktet til ds620 var vel holdbarhet, og 650 er vel en reaksjon på det. Den er vel for ny til at man kan vurdere holdbarhet allerede. Ville kanskje ventet til Spartan publiserer sine resultater om 650 på siden sin. Ellers så er jo dette med 6v litt diskutert. Mange på HF og RR har fått vite av Futaba tech dept. at BLS251 fint kan kjøres på 6.0 volt så lenge det er REGULERT spenning. Dvs. rett fra BEC eller annen regulert strømkilde. Grunnen til at de sier 4,8v er at da folk enten brukte 4 eller 5 cellers nicad/nimh pakker som strømkilde, så gir en full 4.8-pakke rett over 6 volt i begynnelsen, mens en fulladet 6v-pakke over 7. Derfor: Både gyroer og haleservoer fra futaba er merket med 4,8v dvs. de kan brukes på 4.8 nicad/nimh og dermed tåler opptil ca. 6 volt. Mange har hundrevis av flighter med BLS251 på 6 volt. Noen bruker også 7-8 volt uten problem. Så dette med Futabas 4.8 rating er noe som henger igjen fra tidene da man stort sett brukte 4 eller 5 cellers pakker.
Unconfigured Ad
Collapse
Haleservo til Trex 700N?
Collapse
X
-
jeg begynte igjen i sommer. nå skal jeg slutte igjen, så jeg kan kjøpe en 600LE. det er virkelig en motivering hver gang..dx7
Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
Løten MFK
Stay FrostyComment
-
Nå begynner det å nærme seg slutten, har 14 bokser igjen i frysern og når de er borte er det slutt.. Så hvis det er noen som har lykkes i å slutte å snuse/røyke er det bare å komme med gode råd
Ser for meg at den første uka kommer til å bli værstLogo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 ProComment
-
Jeg har holdt på i 23 år.. Begynte når jeg var 13
Nå begynner det å nærme seg slutten, har 14 bokser igjen i frysern og når de er borte er det slutt.. Så hvis det er noen som har lykkes i å slutte å snuse/røyke er det bare å komme med gode råd
Ser for meg at den første uka kommer til å bli værst
Som du sier første uka er den tøffeste, bare pass på så det ikke går utover dine nærmeste
(sier han som sitter med snus i kjeften nå....)Comment
-
Nei, jeg får tenke positivt og motivere meg med tanken på..
Last edited by Brumm; 26-10-09, 12:53.Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 ProComment
-
Comment
-
arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
Forum Bottome ADS
Collapse