Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke HITEC servoer bør jeg bruke?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Avenger
    jeg kommer til å bruke en digital hs 5925 på halen, og hs 525bb på resten. har brukt hitec i mange år, å aldri hatt noen problemer med de.
    skal du bruke 525bb og tilsvarende må de ihvertfall åpnes og loddes om. Hvordan det gjøres kan du se på http://www.raptortechnique.com eller hva den web siden heter. De vibrerer rett og slett løst..

    Comment


    • #17
      Hitec er forsåvidt litt billigere en JR/Futaba i kr vs ytelse.
      Hitec har forbedret seg veldig ye de siste årene.
      Men likevell, min erfaring er att det dyreste er faktisk å spare
      Å dessuten, har jeg en liten anelse om at Hitec juksr litt på spesifikasjonene sine.
      Hadde nemmlig en Futaba og en JR servo som skulel være like kjappe, men Futaba servoen var klart kjappere en Hitecen.

      I lengden tror jeg du sparer mere på å kjøpe noe skikkelig utstyr med en gang
      Do it inverted

      Comment


      • #18
        takker for fine tips.... er en ting til. Hvor kjøper jeg dette til best pris? tenker da på Jr DS 811, og Futaba 401 gyro med 9253 servo!!!
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

        Comment


        • #19
          Originally posted by Avenger
          takker for fine tips.... er en ting til. Hvor kjøper jeg dette til best pris? tenker da på Jr DS 811, og Futaba 401 gyro med 9253 servo!!!
          Blir vel i Singapor eller i østen.
          Gidder du ikke det,

          så har du www.helizone.no

          Comment


          • #20
            hm. DS811 koster jo 395, og 401gy med servo koster 1795 hos helizone...

            Mens cyberheli tar $ 50 for DS811(339kr) og $ 220 for gyro m/servo(1494kr) er det andre steder jeg bør sjekke? har kun den ene adressa til østen.
            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
            www.airheads.no

            Comment


            • #21
              Originally posted by Avenger
              hm. DS811 koster jo 395, og 401gy med servo koster 1795 hos helizone...

              Mens cyberheli tar $ 50 for DS811(339kr) og $ 220 for gyro m/servo(1494kr) er det andre steder jeg bør sjekke? har kun den ene adressa til østen.
              Er ikke så mye du sparer på å hente slikt fra utlandet.
              Helizone har presset prisene til det maskimale.
              Do it inverted

              Comment


              • #22
                Originally posted by Avenger
                hm. DS811 koster jo 395, og 401gy med servo koster 1795 hos helizone...
                Mens cyberheli tar $ 50 for DS811(339kr) og $ 220 for gyro m/servo(1494kr) er det andre steder jeg bør sjekke? har kun den ene adressa til østen.
                Ikke så mye i forskjell. Lurer på om DS811 koster 475.- Har sjedd noen prisendringer der tror jeg..
                De prisene fra CyberHeli må du jo også ofte betale moms på i tilegg så da er det ikke særlig mye å hente (om du ikke har kalkulert inn det da). (og for de som lurte, nei det er ikke toll på "leketøy" men moms.)

                Comment


                • #23
                  Dessuten har http://www.rotorsport.no/ det med å levere kjapt og godt! Gyroer etc er lagervare. Singapore Hobby Og Cyberheli er det ikke mulig å matche uansett....!
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                  Comment

                  Working...
                  X