Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sette opp expo på heli.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Forklaringen var bra begge to. Takk.
    Når det gjelder gyro så er det en Fut gy 401 med S9257. Satt opp etter finless bob.
    D/R er 100% og TRAVEL ADJUST er 100%.

    Prøvde litt expo på SIM igår. Å fant ut det ble bedre å fly med expo på rudder. Så skal prøve med 20% på rudder og 15% på elevator og aileron.
    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

    Comment


    • #17
      Hadde "maiden" idag selv om helikopteret ble kjøpt i fjor en gang. Å før det har jeg ikke flydd annet en sim siden sommern. Det var fadern meg som om det var første gang bak spakene på et heli Kalt å jævlig var det å så det gjorde ikke saken noe bedre. Ble bare litt hovring for og justere. Dippet litt opp og ned med halen men justerte hs opp en del så forsvant det Alt virker ok. Så nå glder jeg meg til det bra været som er meldt til helga
      I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

      Comment


      • #18
        Stå på! artig at du får det til


        Mvh Robert.
        ~Futaba 10C~


        ~T-Rex 500 v-bar~
        ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

        ~Min Cnc byggetråd #1~
        ~Min Cnc byggetråd #2~
        ~Min Cnc byggetråd #3~


        ~Trondheim Modellflyklubb~

        Comment


        • #19
          Originally posted by Vegabond View Post
          Stå på! artig at du får det til


          Mvh Robert.
          hehe.
          Ja, får vel bare bli tøffere å drite i om man ryker på en smell.
          Satser du ikke, vinner du ikke har jeg hørt og det stemmer vel ganske bra.

          Så får håpe det gode været som er meldt til helgen kommer.
          I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

          Comment

          Working...
          X