Announcement

Collapse
No announcement yet.

250 Verktøy / 0,9 mm unbrako

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 250 Verktøy / 0,9 mm unbrako

    Hei,

    Har googla litt etter 0,9mm unbrako i norge uten større hell. Fant ett "billigsett" på clas olsson i dag til 99 kroner med unbrako fra 0,7mm - 4 mm. Torx, stjerne og flatt er også med i småelektronikk størrelse.

    Align verktøyet ser ut til å ødelegge skruene til 250 settet. Merka det først på tailboom mount her om dagen ved en beltestramming. Skruene skal visst være så myke for å spare ramma ved kræsj sier noen. rcscrews kit er dyrt :/

    Uansett. Legger ved noen bilder. Tiden vil vise om settet holder ved forsiktig bruk.
    Attached Files

  • #2
    Sjekket du med elefun?
    De hadde en MIP-9012 0.9mm Thorp Hex Driver som var helt fantastisk til 250'en

    Comment


    • #3
      Sikla på den mip driveren hos helidirect men finner den ikke på elefun. Kun 1+mm. Finner ingen hos de LHS jeg har vært innom her i oslo heller :/

      Comment


      • #4
        Bytt til de nye 1.3 mm-skruene først som sist!

        Jeg kjøpte to pakker med skruer og bytter dem ut fortløpende etterhvert som jeg skrur ut 0.9mm-shaiten ved vedelikehold og kræsj.
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #5
          Ah visste ikke at 1,3mm fantes, kommer nok til å gjøre det samme her å da.

          Settet her var ubrukelig under 1,2 mm. Funka greit som ekstratrekker til spindel og annet smått på 500.

          Ikke kjøp dette settet. Dårlig bitskvalitet til prisen..

          Comment


          • #6
            Min Trex-250 kom ferdig med 1,3mm skruer men noen få (blandt annet på halen) er fortsatt 0,9mm.
            Jeg kjøpte både 1,3mm og 0,9mm MIP jern på MIP Online - RC Car Parts, Precision Tools, Race Proven Performance og er super fornøyd med dem.

            Comment

            Working...
            X