Unconfigured Ad

Collapse

250 Verktøy / 0,9 mm unbrako

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Helioyd
    • Jul 2010
    • 86

250 Verktøy / 0,9 mm unbrako

Hei,

Har googla litt etter 0,9mm unbrako i norge uten større hell. Fant ett "billigsett" på clas olsson i dag til 99 kroner med unbrako fra 0,7mm - 4 mm. Torx, stjerne og flatt er også med i småelektronikk størrelse.

Align verktøyet ser ut til å ødelegge skruene til 250 settet. Merka det først på tailboom mount her om dagen ved en beltestramming. Skruene skal visst være så myke for å spare ramma ved kræsj sier noen. rcscrews kit er dyrt :/

Uansett. Legger ved noen bilder. Tiden vil vise om settet holder ved forsiktig bruk.
    Attached Files
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Sjekket du med elefun?
    De hadde en MIP-9012 0.9mm Thorp Hex Driver som var helt fantastisk til 250'en

Comment

• Helioyd
      • Jul 2010
      • 86

Sikla på den mip driveren hos helidirect men finner den ikke på elefun. Kun 1+mm. Finner ingen hos de LHS jeg har vært innom her i oslo heller :/

Comment

• jotto
        • Jul 2007
        • 3060

Bytt til de nye 1.3 mm-skruene først som sist!

Jeg kjøpte to pakker med skruer og bytter dem ut fortløpende etterhvert som jeg skrur ut 0.9mm-shaiten ved vedelikehold og kræsj.
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• Helioyd
          • Jul 2010
          • 86

Ah visste ikke at 1,3mm fantes, kommer nok til å gjøre det samme her å da.

Settet her var ubrukelig under 1,2 mm. Funka greit som ekstratrekker til spindel og annet smått på 500.

Ikke kjøp dette settet. Dårlig bitskvalitet til prisen..

Comment

• Tjomp
            • Jul 2010
            • 1

Min Trex-250 kom ferdig med 1,3mm skruer men noen få (blandt annet på halen) er fortsatt 0,9mm.
            Jeg kjøpte både 1,3mm og 0,9mm MIP jern på www.miponline.com og er super fornøyd med dem.

Comment

Working...