Unconfigured Ad
Collapse
Fritidsbatteri til feltlading
Collapse
X
-
-
Eller du kan lade 6 slike batterier parallellt på 1C, og da med ca 100W til overs for tapene i systemet.
Det ville vært tilstrekkelig for meg i hvertfall.Last edited by arhennie; 17-08-10, 17:50.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
-
Ifølge spesifikasjonene på 770W-utgaven som det linkes til her, er støynivået på 60-65 dB. Jeg fant en tabell som sier at 65 dB tilsvarer en normal samtale, og det er jo ikke ille!
Jeg så for meg at den bråkte som en motorsagGreverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
La oss si at jeg vil ha 10 turer i løpet av en dag på stripa.
Alternativ 1:
kjøpe 10 batterier á $100 per stykk: 10*621 kr = 6210 kr.
Alternativ 2:
kjøpe 5 batterier $100 per stykk pluss et fritidsbatteri: 5*621 + 800 = 3905. Jeg antar at dette fritidsbatteriet varer lengre enn lipoene.
Ulempen er jo mere plunder&heft. Det er vel ikke anbefalt å lade sånne batterier innendørs? Eller?
Kjøp deg Nitro igjen!!Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 ProComment
-
Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 ProComment
-
Er det noen som har erfaring med bruk av fritidsbatteri for å lade lipoer i felten?
Jeg vurderer å skaffe meg et for å lade hhv 3000 mAh- og 5800 mAh 6S-batterier. De små MC-batteriene har for liten kapasitet, men her er f.eks. et 115 Ah-batteri: http://bilvarehuset-anker.no/webshop/product/13878/1904
Hvor langt kan slike batterier lades ut?Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Mine største batterier er på bare 4250mAh og 3 celler. De lader jeg rimelig mange ganger på et standard bilbatt 60A.
Skriv litt om hvordan det går med batt. dine, jeg mener at det bør fungere og levere nok. Om du ikke har, så kjøp en god billader.
Mvh AndreasMvh Andreas
Stevensaero, glede i noen balsaflak.
PCM.at mye glede i litt carbon
Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUMComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment