Unconfigured Ad

Collapse

Julekos i Dubai..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Brumm
    • Apr 2008
    • 1816

Julekos i Dubai..

Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro
  • xilian
    Air boss
    • Feb 2009
    • 6523

Hehe.. Sett den der før... Minner veldig mye om jeg flytur jeg hadde en gang.. I en drøm
    Tom I. Arntsen

Comment

• alflovvold
      • Sep 2009
      • 5527

Sykt. Sykt. Og sykt.

Så jo ut som en stressfri, rolig seanse!

Sent from my iPhone using Tapatalk
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• lillejon78
        • Dec 2005
        • 1530

helt utrolig sjukt, dette er vel noe vi alle drømmer om å få til, men det er nok ikke alle som er født med denne evnen å korigere sånn som disse karene
        trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
        trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
        arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
        PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
        homemade quad med diverse elektronikk.
        noen depronkjerrer.
        futaba10c 2.4ghz.
        radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

Comment

• Brumm
          • Apr 2008
          • 1816

Fyren må jo ha en overnaturlig finmotorikk, reaksjonsevne og koordinering.. Det finnes masse dyktige helipiloter rundt om i verden, men Tareq er etter min mening i en klasse for seg selv..

Comment

• Øyvind M
            • Oct 2008
            • 837

jeg posta en tid tilbake en video av tareq... det som kom ut av den var at mange mente han ikke fløy noe bra, og mye var bare flaks osv. kort fortalt ble det en enighet om at han ikke var så god som han så ut, ikke fløy rent osv osv.

jeg er hvertfall helt enig brumm. han er den villeste piloten jeg har sett. han og bert kammerer er mine favoritter
            dx7

Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
            Løten MFK
            Stay Frosty

Comment

• RunarS
              • Jun 2010
              • 226

Personleg synest eg at det er temmeleg imponerande, men litt masete...estetisk sett. Litt på samme måtar som "supergitaristar" som er flinke til å spele 400 notar i sekundet. For meg er det mest imponerande når ein klarer å vise dei ulike manøverane så sakte at ein får med seg overgangane, og at ein likevel klarer å lage eit underholdande show. Heller klokkereint og stilfullt, enn kaotisk og masete.
              Sånn sett er Jason Krause sin stil litt meir til min preferanse.
              Runar Sandnes
              Medlem i Gloppen modellflyklubb

------
              Constantly fighting gravity

Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

Comment

• kapia
                • May 2005
                • 1435

han der fikk det til! skal dra å kjøpe meg sånn pysjamas og sånne tøffler i morgen! :P

Comment

• Brumm
                  • Apr 2008
                  • 1816

Originally posted by Øyvind M
                  jeg posta en tid tilbake en video av tareq... det som kom ut av den var at mange mente han ikke fløy noe bra, og mye var bare flaks osv. kort fortalt ble det en enighet om at han ikke var så god som han så ut, ikke fløy rent osv osv.

jeg er hvertfall helt enig brumm. han er den villeste piloten jeg har sett. han og bert kammerer er mine favoritter
                  Jeg har hørt folk si det samme, og det er jo bare svada fra ende til annen.. INGEN flyr så kjapt og presist på flaks! Det mest fantastiske er jo at karen bare har flydd i 4-5 år.. Til sammelining så har Alan Szabo flydd fly siden han var 5 år og helikopter siden han var 9 år eller no sånt..

Når det gjelder det estetiske er jo det 100% subjektivt.. Det noen elsker hater andre..

Comment

Working...