Kom over dette bildet på nette da jeg søkte på noe helt annet. Sikkert mange som har sett det før, men jeg lurer litt på åssen size dette er og... Flyr så store fly noe bra i det heletatt...? Ting begynner vel å begrense seg når det overstiger 40% har jeg inntrykk av det jeg har sett på filmer vel og merke. Med det mener jeg begrensningen til heftig 3D som man utøver opp til de store flyene i 40% klassen. De er store og flotte, men råskap slik som mindre modeller er vanskelig med tanke på vekt/forhold. Eller tar jeg litt feil?
Unconfigured Ad
Collapse
Åssen size er dette?
Collapse
X
-
Det er vel denne:
http://www.pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=89 (55%)
Sent from my iPhone 4 using TapatalkMvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
Slick 360 | Elektrokonvertert
ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
Phoenix Decathlon | ASP.70
Hexacopter -
Jepp.. 4,6m vingespenn og 420cc ;DJostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.noComment
-
Har en bekjent som lurer litt på den der.. Hehe.. Galskap!
Vil tro at jo større dem blir, mer masse - jo tregere vil responsen bli..
Sent from my iPhone using TapatalkALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Begynner å bli patetisk - kanskje på tide å få seg fly lappen for å sette seg inni og oppleve "the real thing"Last edited by Quadrocopter; 11-01-11, 08:30.Comment
-
Hmmm det er da for enkelt. Og uansett, hvorfor er det slik at alle modellfllygere har en drøm om å bli pilot? Isåfall veldig rart at mange som flyr fullsize eller jobber som pilot driver aktivt med modellfly:PLars NorbergComment
-
Noen som har peiling på hvilken pris vi snakker for et slikt fly? Flyklart.Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.noComment
-
flyet 21300nk +toll og frakt og moms
motor 420cc 21300nk + toll og frakt og moms
servoer min 14 stk a 800kr 10400nk
piper og annen elektronikk 14000nk
kan i allefall si at det blir dyrt..Last edited by GTI20; 11-01-11, 21:13.syntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Futaba 14SG
diverse epp tjafs
Per-Egil FurusethComment
-
Veeeldig dyrt...
Er sikker på at jeg har det like gøy med mine 2000 kr.fly som jeg kan herje vilt med uten at astronomiske summer står på spill. Selv om jeg ikke har noe over .40 size, forstår jeg fascinasjonen for store fly, men dette blir for dumt. Flere som tenker penisforlenger..?"Hvor høyt kan det fly?"
"-Hvor langt kan bilen din kjøre?"
Arne StorlimoComment
-
For min del blir det for mye prakk å fly noe så stort, men jeg har INGEN problemer med å forstå de som vil det. Jeg tenker mere "misunnelse" enn "penisforlenger" når jeg leser en del av kommentarene her
PS: denne tråden er under "helikopter", men jeg finner ikke rotorbladene!Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
Jeg tenker mere "misunnelse" enn "penisforlenger" når jeg leser en del av kommentarene her
PS: denne tråden er under "helikopter", men jeg finner ikke rotorbladene!"Hvor høyt kan det fly?"
"-Hvor langt kan bilen din kjøre?"
Arne StorlimoComment
-
For min del blir det for mye prakk å fly noe så stort, men jeg har INGEN problemer med å forstå de som vil det. Jeg tenker mere "misunnelse" enn "penisforlenger" når jeg leser en del av kommentarene her
PS: denne tråden er under "helikopter", men jeg finner ikke rotorbladene!All you need is loveComment
-
Synes det er råtøft at noen har penger til å satse såpass! Håper på flere store fly på treffene fremoverEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
rart dem har satt på en 342cc motor når på siden demmes skal det være en 420cc og på 148" flyet skal det være fra 275 til 340cc. virket for meg som den første filmen er 148"modellen iallefallsyntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Futaba 14SG
diverse epp tjafs
Per-Egil FurusethComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment