Veldig enkelt forklart, elektrisk stabilisering kontra mekanisk stabilisering. Det å sette opp FBL i dag er for det meste en veldig enkel jobb, 3GX fra Align er veldig enkelt, du følger bare steg for steg i programmet, så forklarer det hva du skal gjøre og sette opp i hvert stegg. For min del satte jeg opp min 600EFL Pro på none minutt, og har foreløpig ikke trengt å foreta en eneste justering. Det ligger inne standardoppsett for Align modellene slik at du havner ganske greit ut direkte og ikke trenger mye tid på å sette det opp.
Tidelig Vbar var et helv... å sette opp, men laptop på stripa og 10-15 turer for å komme i mål, men både ny versjon Vbar, Microbeast og 3GX er ganske enkelt å sette opp.
Et skikkelig FBL oppsette er mindre utsatt for vind, og er betydelig lettere å hovre en et oppsett med flybar.
Tidelig Vbar var et helv... å sette opp, men laptop på stripa og 10-15 turer for å komme i mål, men både ny versjon Vbar, Microbeast og 3GX er ganske enkelt å sette opp.
Et skikkelig FBL oppsette er mindre utsatt for vind, og er betydelig lettere å hovre en et oppsett med flybar.
Comment