Så den skal altså pipe sånn hver eneste gang???
Unconfigured Ad
Collapse
Fersking som strandet allerede på radiooppsettet:(
Collapse
X
-
-
Da er det vel sånn da....
Neste punkt:
Gyroen kan settes i 2 moduser (grønt og rødt lys på toppen). Dette er visst "vanlig" eller "HH"-modus sånn som jeg har forstått det. Jeg fant en link et sted i de tingene som ble postet på side 1 her om at jeg måtte sette endpoints i radioen til max på gyro-kanalen, og har lagt dette til en 2veisbryter på radioen.
Med denne kan jeg nå bytte mellom grønn og rød modus. I rød modus ser alt ut til å funke som det skal, men i grønn modus går servoen helt til den ene siden og rører seg ikke... Why?
(og jeg vet dette sikkert står forklart på en kryptisk måte i en eller annen bruksanvisning jeg ikke har ettersom jeg kjøpte dette heliet "brukt" / ferdig montert), så jeg velger allikevel å spørre her,Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-KlubbComment
-
Hei! Vil nevne en sak som du må gjøre når du skal gjøre innstillinger på thr. og pitch kurver (norm/idle/hold). Når du er inne i f.eks. pitch meny, så står det en "C" ca midt oppe på skjermen, trykk på den...og den vil bli en "S". Trur det betyr noe som "seperatly", om du ikke gjør det vil ded innstillingen også komme opp i idle/hold. Og det vil du ikke, du vil justere nor/idle og hold seperat.
kort og godt....trykk på "C" slik at det blir "S" inne i alle pitch/thr. meny.
Ta en titt på helifreak, der kan du lære litt om Aurora 9 : Hitec Aurora 9 Radio Videos - HeliFreak
Det blir en del trykking på radioen, selv har jeg rappa en blyant fra barna, med et lite viskelær bak på enden. Del den i to, og bruk viskelær enden til og trykke på radioen....glimrende lettLast edited by Leif Sverre; 08-11-11, 21:22.Comment
-
Jeg bruker den "penna" som fulgte med radioen når jeg setter den opp
Forøvrig bytta jeg bort helien mot en Blade MCPX med en del ekstrastash.
Dette er bedre egnet for meg som stort sett er ute etter innendørs stikketrening.Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-KlubbComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment