Unconfigured Ad

Collapse

Trex 600e /efl pro - ADVARSEL!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif Sverre
    • Jun 2010
    • 146

Hei! Har slark i det underste lageret til mainshaft. Hva må gjøres, klarer jeg og lirke ut lagerblokken..eller blir det og løsne på en del for og få det ut?
    En ting til...det var litt slark i mainshaft i vertikal retning. Jeg løsnet masten og tittet litt. Jeg målte skiven som tres på masten (som ligger på den øverste lagerblokken) den var 0,3 mm, og skiftet til 0,5 mm skive. Da ble den vertikale slarken borte. Ser av manual at man kan bruke både 0,3 og 0,5 mm skive der. Hva er poenget med 0,3 mm skive når det blir slark?
    Last edited by Leif Sverre; 07-11-11, 01:29.

Comment

• Brumm
      • Apr 2008
      • 1816

På en del av Align kit'ene følger det med flere forskjellige shims.. Du skal bruke den tykkelsen som gjør at det ikke blir slark..
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

Comment

• Leif Sverre
        • Jun 2010
        • 146

Originally posted by Brumm
        På en del av Align kit'ene følger det med flere forskjellige shims.. Du skal bruke den tykkelsen som gjør at det ikke blir slark..
        Ok, da er den slarken ute av verdenen Men må nok bytte nederste lager, da det er litt slark i nederste lager. like greit og bytte begge mens man er i gang....lurer bare på den enkleste fremgangsmåten, kan man kun løsne blokken for så og lirke den ut?

Comment

• jotto
          • Jul 2007
          • 3060

Originally posted by Leif Sverre
          Ok, da er den slarken ute av verdenen Men må nok bytte nederste lager, da det er litt slark i nederste lager. like greit og bytte begge mens man er i gang....lurer bare på den enkleste fremgangsmåten, kan man kun løsne blokken for så og lirke den ut?
          Du bør løsne litt på de andre rammeskruene som sitter i nærheten også, så du slipper å bende for mye på ramma.
          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

Working...