Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp, Haleslag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    har 90 SE og jeg.. he he. og en gammel kalt space baron s men alt i aluminium... godt helikopter det. skal selge den ene 60n og skaffe meg en JR Vigor CS tenkte jeg. Lyst på en ordentlig grom 3D maskin. ikke at 90 SE'n ikke er det men, det er ikke det samme.
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #17
      skaffe meg en JR Vigor CS tenkte jeg. Lyst på en ordentlig grom 3D maskin. ikke at 90 SE'n ikke er det men, det er ikke det samme.
      Lykke til, håper du slipper unna å krasje den, for da koster det å være kar

      Hvis du var på 3D masters å så på de som virkelig rocket, fløy MANGE med RAPTOR 90, hva skal du med en Vigor?? Raptoren gjør akkurat det samme til halve prisen og under det, og da slipper du å være redd for å prøve nye øvelser

      men, men det er mange brukte tilsalgs på rcmarked ( lurer på hvorfor ?)

      Morten
      - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
      - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
      - Krill Avanti S m/ATJ220SV
      - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


      Comment


      • #18
        Gromt da. har R60 og R90 til trening.
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

        Comment


        • #19
          heisan

          Men da passer det jo bra med en Vigor...........på hyllen for den tør du ikke å fly....Raptor er like gøy, bare billigere.

          Nei kjøp heller en R 50 så mangler du bare R 30 så er samlingen komplett


          Morten
          - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
          - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
          - Krill Avanti S m/ATJ220SV
          - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


          Comment


          • #20
            Nei. må ha en skikkelig kvalitets maskin i staben vel. Den koster jo ikke mer enn ca 11 lapper da. får en som er litt brukt for 6, og om R50, solgte akkurat den jeg hadde. Får uansett bare flydd en om gangen.
            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
            www.airheads.no

            Comment

            Working...
            X