er jo veldig greit å bare ha med ei fille på stripa å tørke av maskina når en er ferdig.
Når det gjelder trimming og tuning så skal det jo litt kunskaper til når en skal velge f.eks. elektromotor, fysisk størrelse, effekt, turtall osv. Så er det jo dette med at esc eller batteri tar fyr under flight.
Når først en nitromotor går fint så er det vel ikke så mye tuning som skal til på stripa sålenge ting er i orden.. men sånn er det jo med alt.
Effekt har jo også mye å si for de som flyr litt vassere enn meg
Etter å ha sett Klaus i aksjon med 7hv er jeg rimelig overbevist om at det skal mye til for å få mer effekt i en nitromotor! Mitt neste helikopter blir nok T-rex 600N for å få mer flytid, og mer kontinuerlig flyging...
Når det gjelder trimming og tuning så skal det jo litt kunskaper til når en skal velge f.eks. elektromotor, fysisk størrelse, effekt, turtall osv. Så er det jo dette med at esc eller batteri tar fyr under flight.
Når først en nitromotor går fint så er det vel ikke så mye tuning som skal til på stripa sålenge ting er i orden.. men sånn er det jo med alt.
Effekt har jo også mye å si for de som flyr litt vassere enn meg

Comment