Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da regnet og sterk vind ikke er noe gunstig flyvær så har eg ryddet på hobbyrommet. Har tynnet litt ut i rekkene med helikopter, og eg har frigjort litt hylleplass
    Attached Files
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

    Comment


    • Originally posted by kjellovel View Post
      Da regnet og sterk vind ikke er noe gunstig flyvær så har eg ryddet på hobbyrommet. Har tynnet litt ut i rekkene med helikopter, og eg har frigjort litt hylleplass
      Flott! Jeg synes det gjør seg å få helikopterne oppunder taket.
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • Idag har jeg funnet ut hvorfor governoren på Logoen ikke virket: den var ødelagt. :P

        Bytta den ut nå, og vips - ingen feilmeldinger i loggen på V-Baren. Gleder meg til å få tatt en skikkelig maiden nå!
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • I dag har jeg laget skjærereir på chopper'n min...

          Click image for larger version

Name:	Bilde.jpg
Views:	1
Size:	274.0 KB
ID:	599997
          arhennie

          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
          http://hadelandmfk.no/
          www.henniehobby.no/arne

          Comment


          • Maiden på Goblin 500 idag noe klatt med reverset gyro og kalibrering av esc/brain
            Fikk orden på det og fikk 8 turer i vinden
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by tesa View Post
              Maiden på Goblin 500 idag noe klatt med reverset gyro og kalibrering av esc/brain
              Fikk orden på det og fikk 8 turer i vinden
              grattis
              vad sinns du om heli'n
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

              HD 500 Cell : brain2

              DX9

              Comment


              • Originally posted by ragge1 View Post
                grattis
                vad sinns du om heli'n
                Kanon bra blir en sånn uten nerver og gi f.... modell i forhold til 700 'en

                Comment


                • brain/ikon har fått AR bailout støtte, lekte med det på alle turer gøyyyyy

                  Comment


                  • I dag flydde eg med helikopteret, plutselig virket det som vinden tok det. Fikk ikke kontakt med det og det forsvant ned i tunet til naboen. Fikk heldigvis tatt throttle hold, men da eg fant igjen helikopteret blinket alle diodene på 3GXen. Kan virke som den mista kontakten, helikopteret oppførte seg veldig merkelig. Noen tips? bortsett fra å bytte til Beastx?
                    Kjell Ove
                    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                    Comment


                    • Originally posted by andersand View Post
                      brain/ikon har fått AR bailout støtte, lekte med det på alle turer gøyyyyy
                      Hehe isje bailout støtte for de som ikke kan auto? ,ikke møje spenende for de som ser på
                      Men ja,må nok teste det ut

                      Comment


                      • Sjekk om du ikke har lagt antennene inntil eller inni ramma (evnt har en bec som ikke duger)

                        For min del i dag har jeg ommøblert hobbyrommet/boden så det ble plass til Rush 750'em som er 99% klar Tenkte å ta maiden til uka om det blir mulig.

                        Andre som har testet Robird G31 på litt større heli forresten ? Er litt budsjett bygg dette så rimelig det meste av elektronikken igrunn. Rush 750 + 4530 450kv + 3 x ServoKing DS-696 + MKS 669 (skal byttes til ServoKing DS-757i) + Robird G31. Var rimelig enkel å sette opp FBL uniten men spent på om hvordan den føles.
                        Rasmus Fauske
                        TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                        http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                        Comment


                        • Originally posted by tesa View Post
                          Hehe isje bailout støtte for de som ikke kan auto? ,ikke møje spenende for de som ser på
                          Men ja,må nok teste det ut
                          var spennende med lav ramp første gangen, var vel metern over bakken når jeg kom i gang igjen

                          Comment


                          • Originally posted by rfauske View Post
                            Sjekk om du ikke har lagt antennene inntil eller inni ramma (evnt har en bec som ikke duger)

                            For min del i dag har jeg ommøblert hobbyrommet/boden så det ble plass til Rush 750'em som er 99% klar Tenkte å ta maiden til uka om det blir mulig.

                            Andre som har testet Robird G31 på litt større heli forresten ? Er litt budsjett bygg dette så rimelig det meste av elektronikken igrunn. Rush 750 + 4530 450kv + 3 x ServoKing DS-696 + MKS 669 (skal byttes til ServoKing DS-757i) + Robird G31. Var rimelig enkel å sette opp FBL uniten men spent på om hvordan den føles.
                            Bec? Hva er det?
                            Kjell Ove
                            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                            Comment


                            • Ber er den saken som transformerer strømmen ned fra volten som er på batteripakken til ett nivå som servoene tåler. Kan være innebygget i fartskontroller, eller som en egen komponent.
                              ---------------------------------------------
                              Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                              Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                              Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                              Mikado logo 600 3D Vbar
                              Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                              Comment


                              • Idag har eg ryddet hobbyrommet og lagt verktøy osv fint har og fått hengt opp litt utstyr og helikopter.
                                Attached Files
                                Kjell Ove
                                ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                                Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                                Comment

                                Working...
                                X