Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ragge1 View Post
    man mår prøver å får 6 grade , fuske ikke helt men tror du mår går in med link kuller ett hår inn på servo horn
    TH mår man alltid har det er en '' MUST ''
    Får prøve å flytte de i morgen. Med å justere linkene lengre ut så går swashplaten for høgt, da tar den i dfc hodet.

    TH ble glemt da programmet for 500en var resatt....
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

    Comment


    • Fikk UPS mannen på døra i går med endel bling fra Lynx, ny motor til 130X'en, en masse bling for Goblin 500 og litt for 700'en. I dag er det regn og kona er ute, så det blir nok mekking

      Comment


      • Click image for larger version

Name:	G500-1.jpg
Views:	1
Size:	117.0 KB
ID:	601733Click image for larger version

Name:	G500-2.jpg
Views:	1
Size:	75.9 KB
ID:	601734

        Ferdig med montering av nye deler, nå får vi bare håpe på godvær så vi får teste litt også!

        Comment


        • nice , får kommer med feedback , spent om motor temp , kanske man skall besteller og
          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

          HD 500 Cell : brain2

          DX9

          Comment


          • Det er sjelden spesielt stor forskjell på slike upgrades, men likevell utrolig artig med noe ikke alle andre har

            Comment


            • Originally posted by Trulsen View Post
              Det er sjelden spesielt stor forskjell på slike upgrades, men likevell utrolig artig med noe ikke alle andre har
              Tilbakemeldinger fra helifreak virker lovende, så jeg er litt spent på om det hjelper på å holde motortempen nede. Liker også den halegreia, stiver av ting litt. Hele halen på min 700 eksploderte, og jeg lurer på om den greia hadde hjulpet med, om ikke annet så mindre deler fløy av og måtte kjøpes på nytt. Pluss de blir gratis levert på døra, så da er deg vin vinn uansett

              Comment


              • Noen som bor i Bergen og har servoer til goblin 500 liggendes? gjerne HV Mine tok kvelden desverre
                Fredrick G.
                Bergen
                79 Mod.
                Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
                130x

                Comment


                • 500en har fått ny canopy
                  Attached Files
                  Kjell Ove
                  ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                  Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                  Comment


                  • nytt canopy kom idag
                    Attached Files
                    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                    HD 500 Cell : brain2

                    DX9

                    Comment


                    • Pris og leveringstid på den ?
                      Kjell Ove
                      ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                      Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                      Comment


                      • Originally posted by kjellovel View Post
                        Pris og leveringstid på den ?
                        $35 + frakt , bestellt den 1 july og den kom idag , detta gikk faktist fort før detta er ikke 500 canopy men den nya 550 canopy så detta måtte de mala den før mig
                        FUC-DFC5504 FUSUNO Rocket Fiberglass Airbrush Canopy Trex 550 DFC
                        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                        HD 500 Cell : brain2

                        DX9

                        Comment


                        • vid lite service på 6HV , haft lite problem med motor ( hakka vid start ) skulle bytte lager , hade kund en men så såg att den ena motor kontakt hade løsnat , nu har eg lodde om alla 3 kontakter

                          Click image for larger version

Name:	20130711_200023.jpg
Views:	1
Size:	37.0 KB
ID:	601756

                          men også idag fikk eg några klister merke YGE , canopy dekorasjon

                          Click image for larger version

Name:	20130711_202252.jpg
Views:	1
Size:	70.4 KB
ID:	601757
                          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                          HD 500 Cell : brain2

                          DX9

                          Comment


                          • Er det ikke det ene så er det det andre, sa kjærringa når ho blødde neseblod!

                            Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1373697602431.jpg
Views:	1
Size:	48.3 KB
ID:	601805

                            Comment


                            • Endelig kan det se faktisk se ut som om jeg kan erklære Goblin 500 for 100 prosent frisk. Det er fem måneder etter at kittet kom i hus!

                              Problemet var at motoren rett og slett bråstoppet i lufta. Resultatet var et par ganske morsomme krasj..

                              Jeg forsøkte nye batterier, uten resultat.
                              Så byttet jeg ut Talon-regulatoren uten resultat.
                              Så byttet jeg ut Scorpion-motoren med Quantum. Da ble det bedre - motoren stoppet ikke lenger. Men frustrerende nok fikk jeg ikke opp turtallet - motoren gikk bare med halv fart.
                              Så jeg byttet ut Talon-escen igjen, med en annen Talon.

                              Og voila! Nå snurrer den som aldri før.

                              Det virker som om det var noe feil på
                              både Scorpion-motoren og Talon-escen i det første oppsettet? Det høres nesten usannsynlig ut, men jeg har ikke tenkt å bruke mer tid på det.

                              Ut og fly!



                              Click image for larger version

Name:	image-2752483951.jpg
Views:	1
Size:	72.8 KB
ID:	601861
                              Kristian Westgård
                              Nittedal

                              Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                              Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                              — Neil Armstrong

                              Comment


                              • Gjør klar for ferie her og monterte ny Lynx motor i 130x'en. Hører mye bra om den, ser frem til å teste

                                Flott at du fikk det til å fungere Kristin, G500 er en fantastisk maskin

                                Comment

                                Working...
                                X