Announcement

Collapse
No announcement yet.

Throttlestore ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Og din rolle vdr dette firmaet er?.. siden du sier kundene er enten fulle pilleberuset eller annet.. litt drøyt spør du meg..
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

    Comment


    • #17
      throttlestore.Com

      Originally posted by GTI20 View Post
      Og din rolle vdr dette firmaet er?.. siden du sier kundene er enten fulle pilleberuset eller annet.. litt drøyt spør du meg..
      Medeier.

      Jeg skriver at det hender at de får henvendelser fra folk, ikke alltid nødvendigvis kunder, som tyder på det, ja.
      Og for den som vil forstå hva jeg skriver, så gjelder dette et meget lite antall, av flere tusen henvendelser pr uke.
      Slike henvendelser er det vanskelig å forholde seg til uansett hvem de er. Kunder eller ikke kunder.
      Når det er sagt; så gjelder dette et minimum av et minimum. Men det skjer. Og da er det vanskelig, og meget tidkrevende, å kommunisere med vedkommende. Og disse få stjeler tid fra, og gir opptattsignal, til de i stort antall seriøse som har KRAV på kundekontakt.

      Men dette er ikke noe poeng. Bare en beskrivelse at dette skjer også, og overhode ikke er normalen.
      Tusenvis av folk drar på byen i weekendene. Langt de fleste har det bare hyggelig. Men noen få (et meget lite promillevis antall) må alltid ødelegge for de andre.

      All kommunikasjon bør foregå på et høflig og moderat nivå, og da kan man også forvente seg, og ha krav på som kunde, et svar innen rimelig tid.
      Det er dette som er budskapet. Følger man normale regler ved kommunikasjon, så har man faktisk KRAV på, som kunde, et seriøst svar fra et lovlig registrert firma.

      En så tendensiøs kommentar som denne, tatt ut av sin sammenheng, og tolket på en tendensiøs måte det ikke finnes grunnlag for, regner jeg nesten med at admin her merker seg.

      RC Modeller

      Comment


      • #18
        Vel uansett.. trådstarter sier han har sendt flere mailer til dere om deler til nevnte heli.. uten å ha fått svar.. Så med dette så har han enten vært uhøfflig eller noe lignende i alle sine mailer siden han ikke fikk svar fra dere.. som tråden faktisk dreier seg om/startet med
        syntes det er like gøy å se på som det er å fly
        carl goldberg ultimate
        DJI S900
        piper pawnie el kjærre


        Futaba 14SG
        diverse epp tjafs
        Per-Egil Furuseth

        Comment


        • #19
          Nå kjenner jeg ikke til den aktuelle saken men har selv ved flere anledninger hendvent meg til TS både med reklamasjoner og andre spørsmål. Har da aldrig opplevd at de ikke har svart meg og servisen har altid vært den aller beste.

          Comment


          • #20
            Originally posted by bardp View Post
            Nå kjenner jeg ikke til den aktuelle saken men har selv ved flere anledninger hendvent meg til TS både med reklamasjoner og andre spørsmål. Har da aldrig opplevd at de ikke har svart meg og servisen har altid vært den aller beste.
            Synes det er litt synd at TS selv ikke er på banen og gir en grunn til at de eventuelle mailene har blitt uteglemt eller aldri motatt. Istedet kommer en litt sleivete 2% eier og fyrer løs fra hofta i kjent Throttlestore diskusjon stil. Må si at jeg nesten har savnet disse trådene som fort tar av nå vedkommende fyrer løs, er jo lenge siden sist nå.

            Uansett er det sikkert en gyldig grunn til at de ikke er besvart, har alltid fått rask oppføging på mine ordre derfra selv om de ikke er så veldig mange.
            Lars Norberg

            Comment


            • #21
              Originally posted by Lars N View Post
              Synes det er litt synd at TS selv ikke er på banen og gir en grunn til at de eventuelle mailene har blitt uteglemt eller aldri motatt. Istedet kommer en litt sleivete 2% eier.
              49% med styrelederansvar. Derfor er det også mitt ansvar å ta tak i uavklarte situasjoner som dette.

              Synes egentlig det er veldig greit at så pass mange passer på og engasjerer seg, så lenge man holder seg til saken, og det området den berører.

              Eneste jeg kan love, er som sagt tidligere, er å ta saken opp med daglig leder. Det vil bli gjordt på mandag.
              De har et utmerket oversiktlig kunderegister, så de kan helt sikkert finne ut av hvem trådstarter er.

              Da vil jeg påse at trådstarter blir kontaktet direkte, så det blir orden på ting trådstarter tydeligvis ikke er fornøyd med.
              Det skal ikke være slik som trådstarter beskriver, at kunder ikke får svar etter gjentatte henvendelser.

              Om så trådstarter vil dele resultatet av den kommunikasjonen her på forumet, blir opp til trådstarter.
              Men det synes jeg han bør gjøre, uansett hva resultatet måtte bli.

              RCModeller

              Comment


              • #22
                Hei!

                Dessverre er det ikke slik at vi sitter inne på Modellflynytt og følger med på alle spørsmål som dukker opp, og derfor har vi heller ikke vært klar over denne tråden.

                Generelt prøver vi å svare alle henvendelser innen rimelig tid. Vi er tilgjengelig på telefon, via kontaktsiden på web og via Facebook. Sikrest er det å bruke kontaktsiden på web.

                Når det gjelder Hubsan deler har dette vært en STOR hodepine for oss i lengre tid. Som flere har påpekt her legger vi vår sjel i å tilby alle reservedeler til alle de varer vi selger. Det skryter vi av og bruker det som et viktig salgsargument. Men når det gjaldt Hubsan har vi slitt veldig med å få levert reservedeler. Det har ikke stått på oss, men en produsent som ikke har skjønt viktigheten av å kunne tilby reservedeler. Vi har brukt et halvt år på få få levert deler, og først etter at vi har møtt produsenten på to messer og tre fysiske besøk på fabrikken klarte vi å få ut deler av dem. Alle som har henvendt seg til oss har fått svar på det såvidt vi kan se.

                Generelt kan vi si at dersom noen ikke får svar på henvendelser er det rett og slett fordi vi ikke har mottatt den.

                Regner med at trådstarter har funnet de delene han var på jakt etter, og om ikke er det bare å ta kontakt via kontaktsiden eller på telefon.

                Comment


                • #23
                  49% med styrelederansvar. sikken en fin følse å få her pepper løs jada vi er nok pillevrak alle mann

                  Comment


                  • #24
                    Si hva dere vil, men etter å ha jobba med kundeservice over lengre tid, så kan jeg faktisk skjønne hva rcmodeller mener. Vi burde på generell basis hatt et obligatorisk kurs i folkeskikk, gjerne etter at man har gått over i "voksen alder". Det å være ufyselige møkkafolk som tror vi vet best og at "kunden alltid har rett" ser nok ut som er gjennomgangsstandarden for den gjengse nordmann - helst også spe på ei bøtte med total urimelighet og null smidighet - dessverre...
                    Propellen skal være på toppen!
                    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bjornal View Post
                      Si hva dere vil, men etter å ha jobba med kundeservice over lengre tid, så kan jeg faktisk skjønne hva rcmodeller mener. Vi burde på generell basis hatt et obligatorisk kurs i folkeskikk, gjerne etter at man har gått over i "voksen alder". Det å være ufyselige møkkafolk som tror vi vet best og at "kunden alltid har rett" ser nok ut som er gjennomgangsstandarden for den gjengse nordmann - helst også spe på ei bøtte med total urimelighet og null smidighet - dessverre...
                      Gratulerer bjornal og rcmodeller.
                      Dere er begge enige om at jeg er en komplett idiot.
                      For en herlig konklusjon av folk i servicebransjen som mottar litt kritikk for arbeidet som IKKE er utført.

                      Kan man skylle på andre ?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                        Hei!

                        Dessverre er det ikke slik at vi sitter inne på Modellflynytt og følger med på alle spørsmål som dukker opp, og derfor har vi heller ikke vært klar over denne tråden.

                        Generelt prøver vi å svare alle henvendelser innen rimelig tid. Vi er tilgjengelig på telefon, via kontaktsiden på web og via Facebook. Sikrest er det å bruke kontaktsiden på web.

                        Når det gjelder Hubsan deler har dette vært en STOR hodepine for oss i lengre tid. Som flere har påpekt her legger vi vår sjel i å tilby alle reservedeler til alle de varer vi selger. Det skryter vi av og bruker det som et viktig salgsargument. Men når det gjaldt Hubsan har vi slitt veldig med å få levert reservedeler. Det har ikke stått på oss, men en produsent som ikke har skjønt viktigheten av å kunne tilby reservedeler. Vi har brukt et halvt år på få få levert deler, og først etter at vi har møtt produsenten på to messer og tre fysiske besøk på fabrikken klarte vi å få ut deler av dem. Alle som har henvendt seg til oss har fått svar på det såvidt vi kan se.

                        Generelt kan vi si at dersom noen ikke får svar på henvendelser er det rett og slett fordi vi ikke har mottatt den.

                        Regner med at trådstarter har funnet de delene han var på jakt etter, og om ikke er det bare å ta kontakt via kontaktsiden eller på telefon.
                        Kjære Throttlestore.

                        Dere må ha meg unnskyldt om dere trodde JEG forventet at dere satt her og fulgte opp tråder med negativ omtale.
                        Om dere leser tråd og innlegg vil dere se at jeg har prøvd både e-post, telefon og kontaktskjema som dere henviser til.

                        Når det kommer til Hubsan heli går dere langt på veg og inrømmer at der ikke har vært noen tilgang på reservedeler.
                        Dette til tross for at nettopp Hunsain kopteret ble spesielt anbefalt på grunn av god tilgang på reservedeler.

                        Da jeg ikke fikk kjøpt deler ble Hubsan satt på hylla og jeg kjøpte inn 2 stk Blade kopter.
                        Så om dere skulle få problemer med leverandøren igjen er det bare å ringe meg.
                        Jeg har 2 stk delehelikopter stående.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Stian`sen View Post
                          Gratulerer bjornal og rcmodeller.
                          Dere er begge enige om at jeg er en komplett idiot.
                          For en herlig konklusjon av folk i servicebransjen som mottar litt kritikk for arbeidet som IKKE er utført.

                          Kan man skylle på andre ?
                          Unnskyld meg!?? Kan du peke på hvor i mitt innlegg jeg kaller deg en idiot? Jeg tror du kanskje skal ta deg en tur i tenkeboksen og heller komme tilbake hit når du har bestemt deg for å være tørr bak øra, for nå oppfører du deg som det du anklager oss for å kalle deg - en komplett idiot.
                          Propellen skal være på toppen!
                          Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                          Comment


                          • #28
                            Jeg tror jeg var en av de første til å kjøpe hubsan og det ble ettertrykkelig gitt beskjed om at det var mangel på reservedeler til denne quadden.

                            Syns forøvrig det er rart at du er den eneste her som etter flere mail ikke har fått svar.

                            Comment


                            • #29
                              kan moderat eller admin stenger denna tråd , ikke så koolt å læser lenge
                              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                              HD 500 Cell : brain2

                              DX9

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Trulsen View Post
                                Jeg tror jeg var en av de første til å kjøpe hubsan og det ble ettertrykkelig gitt beskjed om at det var mangel på reservedeler til denne quadden.

                                Syns forøvrig det er rart at du er den eneste her som etter flere mail ikke har fått svar.
                                Jeg er den eneste ?
                                Les Innlegg #7 #10 og #14

                                Comment

                                Working...
                                X