Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align T-Rex 450L DOMINATOR Super Combo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align T-Rex 450L DOMINATOR Super Combo

    Det her ser ganske rått ut. 6S på en 450, ready to run
    Elefun har den på lager nå, og jeg tror faktisk de er en av de første i verden.

    Løp å kjøp Align T-Rex 450L DOMINATOR Super Combo - elefun.no - Radiostyrt hobby


    Click image for larger version

Name:	26271_1.jpg
Views:	1
Size:	65.7 KB
ID:	635258

    Align setter en ny standard i 450-klassen med 450L Dominator! Her kombineres 6S LiPo med kraftig motor, kraftig ESC og 36cm blader, dette gir en 450 med overlegen effekt og stabilitet!

    Dette Super Combo-settet leveres med servoer, motor, regulator og all nødvendig mekanikk.For å komplettere trenger man batteri, lader og sender med mottaker.

    The internationally popular T-Rex 450 has long been a trend setting helicopter, every enthusiasts probably has owned at least one. It is the ideal model for beginners as well as experts practicing advanced maneuvers. Now the T-Rex 450 evolution continues, as Align drops another shocker into the market; with even more innovative designed incorporated, the brand new T-Rex 450L Dominator.

    T-Rex 450L reverses the common impression people have on T-Rex 450, with material integration technology utilized on side frame design, and has features previously found only on larger models, such as battery mounting rails, top mounted motor, 700E DFC type main bearing block with integrated servo mounts, forming striking resemblances to larger contest grade models. The newly added frame reinforcement plates not only improves helicopter?s overall rigidity and anti-torsion characteristics, the beautiful red anodizing also creates highly pleasing aesthetics, further exhibits the T-Rex 450L?s attractiveness and exclusiveness. In addition, the T-Rex 450L cleverly expands on the core concepts of T-Rex 450 Pro designs, to carry on the heritage of its mature design of excellence.

    Equipped with the DFC flybarless head assembly, paired with newly designed 3D specific 360 3G main rotor blades that are both stable and agile, improving anti-torsion characteristics and power output during flight, resulting in even better flight stability. Based on 6s voltage, the 460MX (1800KV) motor is tailor made for the T-Rex 450L DOMINATOR. When paired with RCE-BL45X brushless speed controller, the motor has superior efficiency, high power output, extreme torque, and low current, low temperature. As a totem to the 850MX Dominator motor, The 460MX shares the same extraordinary pedigree. Brand new DS430M servos controls the swashplate, with feature such as improved torque and speed, along with double bearing support, resulting in minimal deadband and better longevity.

    With cutting edge design concepts and top grade electronics, T-Rex 450L Dominator surpasses traditional flight performances with higher stability, extreme power, superior control feel, yet maintains the convenience of smaller size. The T-Rex 450L Dominator is a model not to be missed!

    • Length: 705mm
    • Height: 205mm
    • Width: 110mm
    • Main Blade Lenght: 360mm
    • Main Rotor Diameter: 804mm
    • Tail Rotor Diameter: 171mm
    • Motor Drive Gear: 11T
    • Main Drive Gear: 121T
    • Autorotation Tail Drive Gear: 106T
    • Tail Drive Gear: 25T
    • Drive Gear Ratio: 1:11:4.24
    • Weight(w/o power system): 730g

      Standard equipment
    • 3GX Flybarless System X 1 set
    • RCE-BL45X 45A Brushless ESC X 1
    • 460MX Brushless Motor(1800KV) X 1
    • 360 3G Carbon Fiber Blades X 1set
    • DS430M Digital Servo X 3
    • DS525M Digital Servo X 1



    Last edited by xilian; 05-09-13, 12:12.
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Min er her i morgen. Blir morsomt å teste den på lørdag
    Hans Christian Thjømøe





    Comment


    • #3
      Fader og:P Satt og lurte på og pre ordre den her for en stund sia.. men klarte og holde meg i tøylene. Også i det siste har det vert mye skruing på bil og lite tid til rc, og tenke eg sku nett ta turen innom her Joda, der låg tråden, og fristelsen kom tebake..

      Din skyld eg bestillte den på elefun no, haha^^,

      Noen som anner ka batteri strøelse som passer i denne? Har jo 6s fra gamle 450en, håper dem sklir rett inn!
      • T-rex 450L Dominator. BeastX
      • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
      • T-rex 600N. Ikon

      Comment


      • #4
        Huff så leit

        HC får den i mårra. Regner med at han tar ansvar og poster litt bilder
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Jeg gleder meg til å se HC fly denne i team ikon caps og tskjorte! lover filme litt i helga også hc

          Comment


          • #6
            Jeg skal filme deg hele dagen også
            Hans Christian Thjømøe





            Comment


            • #7
              Er vel fin nybegynner modell dette..?

              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #8
                Originally posted by alflovvold View Post
                Er vel fin nybegynner modell dette..?

                Bedre enn mcpx vaffal
                Kristian Westgård
                Nittedal

                Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                — Neil Armstrong

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alflovvold View Post
                  Er vel fin nybegynner modell dette..?

                  sinna modell... men billige deler, så nybegynner sånnsett? om du er som pål, tar du jo dette på en ettermiddag... og er på advanced
                  Last edited by andersand; 05-09-13, 17:00.

                  Comment


                  • #10
                    Så hissig som den er så er det vel ikke mange bitene igjen når den går i bakken

                    Kjøp 2
                    Min Hjemmeside..

                    http://sveininge.iflogg.com

                    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                    Comment


                    • #11
                      håller på å køper den hos helicraft ner dem hade tilbud men den var kund en dags tilbud , har ikke tenkt å går tilbaka til 450 size heli men får se o helicraft kommer med sin 50%
                      Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                      Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                      HD 500 Cell : brain2

                      DX9

                      Comment


                      • #12
                        Gjenstår å se hvor lenge det går til helikraft har align på tilbud etter att align usa tilbydte 100$ i belønning hvis noen kunne gi de kvittering og serienr på 450L kjøpt fra helikraft under map pris.
                        På siste tilbudet som kom like etterpå hadde iallefall ikke helikraft salg på hele butikken lengre, men kun utvalgte seksjoner.
                        Litt vittig att like etter denne diskusjonen begynte på helifreak endret helikraft menynavnet ifra "ALIGN RC" til "ALIGN RC ^ YOURS", men nå har de endret tilbake igjen.
                        ---------------------------------------------
                        Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                        Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                        Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                        Mikado logo 600 3D Vbar
                        Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                        Comment


                        • #13
                          er allerede borte jonny, forsvant forrige helg

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sveininge View Post
                            Så hissig som den er så er det vel ikke mange bitene igjen når den går i bakken

                            Kjøp 2
                            Disse 450 maskinene tåler en støyt. Jeg flyr mine mye og det er sjeldent det er mer enn 300-400 for en hard kræsj.
                            Det avhenger selvfølgelig av om man smadrer canopyen
                            Hans Christian Thjømøe





                            Comment


                            • #15
                              Har vert oppi nærmere 1000 med krasj på 450, hehe :P Men det smeller som regel godt når det først smeller..

                              Motatt din 450L? Blir da byggellogg? ;D
                              • T-rex 450L Dominator. BeastX
                              • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
                              • T-rex 600N. Ikon

                              Comment

                              Working...
                              X