Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helikraft

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Helikraft

    Har folk her erfaring med handling derfra? De har jo noen helt utrolige priser, men ser også at de i beste fall har enormt lang leveringstid, men prisen er jo vanskelig å si noe på. Vurderer å oppgradere min gamle første batch trex250, men det blir billigere med nytt kit fra Helikraft en å kjøpe det som trengs for oppgradering.

  • #2
    Har bare bestilt en TT RL100 motor derfra på 50% salg.. Den var på backorder når jeg bestilte og kom kjapt på lager og ble kjapt sendt..
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

    Comment


    • #3
      fått 14 av 14 pakker.

      tatt fra 7-9? dager til 5 mnd

      Comment


      • #4
        Bestilte en T-rex 700n DFC med TT RL100 i jula. Tar det som en STOR bonus dersom den dukker opp før påske.
        * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

        Comment


        • #5
          Jeg også går å kikker i postkassa etter en 700 med en 105 motor. Gått 100 dager og jeg venter og venter

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jørn99 View Post
            Jeg også går å kikker i postkassa etter en 700 med en 105 motor. Gått 100 dager og jeg venter og venter
            Du trenger ikke kikke i postkassa. Du får mail når den blir sendt

            Comment


            • #7
              Ja du kan så si Man må iallfall belage seg på noe av begrepet " venting" om man bestiller fra helikraft
              På den positive siden skal det være sagt at jeg fikk en redline motor etter bare 45 dager

              Comment


              • #8
                De av dere som har bestilt, har dere mottatt noe i det siste?

                Comment


                • #9
                  Jeg ventet i 70-80 dager på en 450L fra helikfraft. Den kom aldri, men jeg fikk kansellert og fikk pengene tilbake. Leser også på helifreak at folk sliter med helikraft nå om dagen..
                  Anbefaler flying-hobby.com du får ikke 50% off, men det er billig og mange varer med fri EMS shipping.Jeg fikk 97 kr i toll/mva på min pakke.. Jeg hadde mitt helikopter ca 7 dager etter jeg hadde bestilt. Posten Norge skal ha æren for 5 av dagene..
                  trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                  Comment


                  • #10
                    Det er jo verdt å nevne at helikraft kjører 50% "rabatt" på ganske høye førpriser. Prisen er ikke halvparten av prisen hos f.eks. Flying-Hobby.
                    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                    Anything worth doing is worth overdoing!

                    Comment


                    • #11
                      kanske dem er stengt før gott
                      den får man ner man skal på sidan

                      Warning: require(includes/application_top.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/index.php/index.php on line 13

                      Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'includes/application_top.php' (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /var/www/html/index.php/index.php on line 13
                      Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                      Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                      HD 500 Cell : brain2

                      DX9

                      Comment


                      • #12
                        Dere finner sikkert noe nyttig info her

                        404
                        Hansi

                        Comment


                        • #13
                          Hei
                          Er det noen som vet hva som skjer med Helikraft.
                          Thomas Fossum

                          Comment


                          • #14
                            Leser på helifreak at ingen oppnår kontakt nå om dagen..Ville holdt meg unna der, selv om folk før har fått varene sine etter noen mnd. Flying-hobby.com er tingen! De leverer til norge på 4-5 dager. Fine priser også!
                            trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                            Comment


                            • #15
                              Litt av mitt problem, er at jeg har lagt inn en best. på en 700dfc HV. Den ble lagt inn i oktober. Men snakket med dem for et par dager siden via supportsiden deres. De sliter med å få opp ordene deres mtp kansellering.

                              Comment

                              Working...
                              X