Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helikraft

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fikk du svar fra dem?

    Jeg har bestilt en 700n dfc med motor og endel deler, begynner å lure på om jeg må avskrive alt fra regnskapet...
    * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

    Comment


    • #17
      Originally posted by Kjetil B View Post
      Fikk du svar fra dem?

      Jeg har bestilt en 700n dfc med motor og endel deler, begynner å lure på om jeg må avskrive alt fra regnskapet...
      Hvis du betalte med kredittkort, så har du gode muligheter for å få pengene refundert fra kredittkortselskapet.
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • #18
        Er helikraft gone =?

        Har ikke kommet inn på siden dems på endel dager ?
        Tor Erik W

        Comment


        • #19
          404 Not Found
          Mvh
          Bjørn Tore Espevik

          Team Visa...

          Comment


          • #20
            Tror det er lurt å holde seg unna helikraft nå om dagen.. Bare les på helifreak.com der er det mange tusen dollar som har blitt "borte"

            Vet det er mange som har fått varer derfra, men det er lenge siden. Nå ser det bare ut som svindel. Det er mange seriøse aktører i asia. Flying hobby og rc711 er til å stole på! Jeg er meget fornøyd med dem!
            trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

            Comment


            • #21
              Helt enig. Tapte litt over 7k på helikraft. Kjøp fra rc711. Veldig bra!

              Comment


              • #22
                Handlet mye fra de for en tid tilbake og alt gikk veldig bra , hadde også noen mailer frem ogtilbake den gangen og kjempe service ..synd de er borte men det er vel slikt som skjer , men noe dritt for dem som gikk på en smell.
                Slikt kan en vel aldri garantere seg mot om man ikke handler over disk
                Rune Gjelsnes
                Vikersund
                92624841

                Comment

                Working...
                X