Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Var ute og fløy idag, alt fungerte bra i 4 tanker, startet opp for den 5 tanken satte på plass raptoren, økte trottelen-turtallet økte men rotorbladene stod stille....!?! Skjønte at noe var galt og presset ikke maskineriet noe videre.
Hva har skjedd?
Har skrudd ut motoren, alt så ut til å være i orden med clutchen.....
Akkurat, det har jeg lest noe om før. Har som sagt feilsøkt men ikke funnet noe unormalt, er ennå ganske så fersk på dette her så det at ikke jeg fant noen feil følte jeg meg ikke helt trygg på.
En annen ting, har klart å dra til den ene skruen på muffleren litt for hardt, der er det lite motstand igjen nå Noen tips for å løse dette?
Hvis det er potta du skal ha skruer til så vil jeg anbefale deg å bore opp hullet, både i motor samt potte til 4 mm. For så å bruke låsmuttre i bakkant. Det blir sterkere og det er en dimensjon som det er lettere å finn i løs vekt på jernvaren
3x35 er ikke en skjelden bolt. jeg vet ikke med dere andre, men en motor til 15-1600 kr har jeg liten lyst til å bore istykker å lage tynnere gods i......
For det første så er 3x35 er ikke en sjelden bolt nei, men det som det var snakk om her var 3x45 og den er mye mer sjelden. Uansett så er det utrolig mye lettere å skaffe bolter i 4mm dimensjon. Lengden bør vel være 40mm eller noe sånt....
For det andre så vil du ikke `bore istykker` noe som helst med å øke opp hullet i motoren til 4 mm. Hullenen fra før er underkant 4mm så du fjerner bare et lite tynt lag. Noe som ikke vil ha noe å si, verken på den ene eller andre måten.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment