Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Den største forskjellen ligger i lenger halebom på Titan som tillater 620mm blader, samt at den har push/pull på elevator og pitch. i tillegg har den forsterket hovedaksling, haleservo montert på halebom, heavy duty clutchklokke og paddelstang i rustfritt stål.
ok. men det ble nå en raptor 50 V2 blir nok fornøyd. kom i posten i dag rimelig grei size i forhold til trex 450'en hehe. gleder meg til og begynne og fly det må bare ha fuel nå. så er alt klart
Raptor 50 er en bra maskin. 90 std utgaven er også grei, men den flyr ikke like bra som 50 sizen.
90 bruker masse fuel ( 0,5 liter på 12-14 min).
Jeg ville ikke vurdert TZ i det hele tatt, har sett noen av disse etter endel flyging og de slites raskt ned.
Heisann, da har du hatt ett dårlig oppsett R90 er vel fortsatt noe av det mest vel-flygende helikopter på markedet. Den er forutsigbart, ikke CCPM (=enkel å sette opp) og rimelig å vedlikeholde!
Enig når det gjelder TZ. Det er ikke gull alt som blinker!
Dette hodet er noe av det flotteste jeg har montert.
Alle deler er ufattelig presist tillaget. ingen slark noen steder
Det oser av kavlitet.
Det binder ikke noen steder heller enda jeg trykker max swash utslag i den mest ugunstige hjørne posisjonen på stikka.
og prisen er ikke avskrekkende heller for et komplett hode. ca kr 1400,-
En herda aksling og noen røde dempere så tror jeg dette presterer bra.
Noen som har erfaringer med denne?
NB! Tror komentaren ang dårlig R90, må ha vært en feiltakelse.
Dette hodet er noe av det flotteste jeg har montert.
Alle deler er ufattelig presist tillaget. ingen slark noen steder
Det oser av kavlitet.
Det binder ikke noen steder heller enda jeg trykker max swash utslag i den mest ugunstige hjørne posisjonen på stikka.
og prisen er ikke avskrekkende heller for et komplett hode. ca kr 1400,-
En herda aksling og noen røde dempere så tror jeg dette presterer bra.
Noen som har erfaringer med denne?
NB! Tror komentaren ang dårlig R90, må ha vært en feiltakelse.
takk for det ullteppet var gøy med nitro ja hehe
så veldig bra ut det hodet der. tror jeg bil bytte hode etterhvert. men stresser ikke med det enda. får smelle det i bakken noen ganger først se hva som går av deler. men takk for link. da har jeg jo et nytt alternativ som er verdt og tenkte på
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment