Announcement

Collapse
No announcement yet.

Compass 7HV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compass 7HV

    Hans Christian Thjømøe






  • #2
    nice flying
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      Bra flight

      Har du noen ide om ca når helical main gear kommer til modellen?

      Ser frem til å få min 7HV flyklar!
      Trex 600EFL, BeastX
      Trex 700, F3C
      Compass 7HV, V-Bar
      SAB Goblin 700, V-Bar

      Comment


      • #4
        Jeg har fått beskjed om at det skal være tilgjengelig om 1-2 uker. Holder deg oppdatert.

        Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
        Hans Christian Thjømøe





        Comment


        • #5
          Rått!
          Mine helis gjør ikke de triksa... sikkert no feil settings noe sted

          Comment


          • #6
            Veldig fett mister, snart så kommer jeg å knuser deg ettersom jeg har fått meg en T-rex450. host host..

            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #7
              Originally posted by alflovvold View Post
              Veldig fett mister, snart så kommer jeg å knuser deg ettersom jeg har fått meg en T-rex450. host host..

              Ta med deg 450en på Condor en dag Jeg har ikke sett deg der i hele år.
              Hans Christian Thjømøe





              Comment


              • #8
                Det hadde jo vært fint med litt setup-hjelp, jeg er supernoob på heli. Har du et par 3s2200mah batterier å låne bort? Jeg solgte alle mine for en tid tilbake..

                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • #9
                  Ser ut som Alfen endelig har bitt på kroken. Nå er det opp til deg Hans Christian og hale han i land. Jeg stoler på deg
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by arhennie View Post
                    Ser ut som Alfen endelig har bitt på kroken. Nå er det opp til deg Hans Christian og hale han i land. Jeg stoler på deg
                    Bare han kommer seg på stripa, så skal det ikke stå tilbake på innsatsen min. Det skal jeg love deg!
                    Hans Christian Thjømøe





                    Comment


                    • #11
                      Det er like greit å bytte, da han aldri fikk til modellfly greiene noe særlig.
                      Helikopter:
                      T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
                      Radio
                      Spektrum dx 18

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by palsor View Post
                        Det er like greit å bytte, da han aldri fikk til modellfly greiene noe særlig.
                        Nei sant. Alf fikk liksom aldri dreisen på disse flyene. Jeg har sett han prøve lenge nå, men uansett hvor mye han prøver så greier han ikke fly rette linjer
                        arhennie

                        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                        http://hadelandmfk.no/
                        www.henniehobby.no/arne

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by alflovvold View Post
                          Det hadde jo vært fint med litt setup-hjelp, jeg er supernoob på heli. Har du et par 3s2200mah batterier å låne bort? Jeg solgte alle mine for en tid tilbake..

                          Det har jeg Alf. Jeg har to gode 3s 2200mah 45c batterier som ikke brukes noe særlig da min 450 nå flys på 6s
                          Hans Christian Thjømøe





                          Comment


                          • #14
                            Haha dykkar e nokkon tøysetullingar!

                            Da har vi en date etterhvert, kanskje ila. helgen, eller en kvelding i nær fremtid? Tar vel en 25min å kjøre hjemmefra til stripa..
                            Men åssen kontakter står det på batteriene? Det står loddet på deans på ESC i den saken jeg har..

                            Realistisk sett skjer dette, i sånn ca. rekkefølge -

                            1. jeg banner å steiker ila. prosessen med å sette opp heli
                            2. se på meg! Jeg hovrer!
                            3. se på meg! Jeg har planta 450`n HARDT i torva etter at jeg måtte 3Dè den på første tur og ler meg ihjel
                            4. fyrer opp en 50cc 3D planke å hucker resten av kvelden

                            Men jeg gleder meg til å prøve! haha
                            Last edited by alflovvold; 21-06-12, 08:07.
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alflovvold View Post
                              Haha dykkar e nokkon tøysetullingar!

                              Da har vi en date etterhvert, kanskje ila. helgen, eller en kvelding i nær fremtid? Tar vel en 25min å kjøre hjemmefra til stripa..
                              Men åssen kontakter står det på batteriene? Det står loddet på deans på ESC i den saken jeg har..

                              Realistisk sett skjer dette, i sånn ca. rekkefølge -

                              1. jeg banner å steiker ila. prosessen med å sette opp heli
                              2. se på meg! Jeg hovrer!
                              3. se på meg! Jeg har planta 450`n HARDT i torva etter at jeg måtte 3Dè den på første tur og ler meg ihjel
                              4. fyrer opp en 50cc 3D planke å hucker resten av kvelden

                              Men jeg gleder meg til å prøve! haha
                              Høres ut som en plan. Pling på når sjansen byr seg!
                              Det er deans på batteriene
                              Last edited by hanschr; 26-06-12, 22:13.
                              Hans Christian Thjømøe





                              Comment

                              Working...
                              X