Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brumm flyr fullsize :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mulig dumt spørsmål, men hvordan "fristilles" motor under en auto, eller drar rotoren med girkasse og motor ?

    Edit: Fant ut av det, en R22 har en "sprag clutch" så prinsippet er skummelt likt modellverdenen


    Prisen angitt for en utdannelse som pilot er vel som trafikkflyger, for privat flyger er det så vidt jeg vet endel billigere og har vel sett anslagsvis 170 000.
    Last edited by OTA; 29-04-13, 21:06.
    Øystein T.

    EF Extra 300 70"
    Speedfire F5B
    Baudis Fosa F3B
    Ascot F3B
    Lynx Carbon
    EF Extra 300, 58" Electric
    T-Rex 700N

    www.artistic3d.net

    Comment


    • #17
      Originally posted by jotto View Post
      Autorotation bailout!
      Og det funka også! Men når jeg ba ham ta noen tic-tocs så han bare rart på meg
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

      Comment


      • #18
        Originally posted by OTA View Post
        Prisen angitt for en utdannelse som pilot er vel som trafikkflyger, for privat flyger er det så vidt jeg vet endel billigere og har vel sett anslagsvis 170 000.
        Er forskjell på CPL-H (comercial pilot licence helicopyer) og PPL-H (private pilot licence helicopter) i pris ja Jeg skal ta CPL-H til høsten om jeg får skoleplass og da får jeg dekka 160 000 av statens lånekasse i stipend ved fullført utdanning. Resten blir et gunstig studielån. Er snart bare EHC som kan tilby helikopter i landet også, da de har kjøpt opp Pegasus på Geiteryggen, etter hva jeg har hørt. Prisen på privat aner jeg ikke, men om noen er interessert kan jeg sende melding til ei jeg kjenner der borte og få en pris
        Last edited by Flyfreaken; 29-04-13, 21:57.

        Comment


        • #19
          Originally posted by OTA View Post
          Mulig dumt spørsmål, men hvordan "fristilles" motor under en auto, eller drar rotoren med girkasse og motor ?

          Edit: Fant ut av det, en R22 har en "sprag clutch" så prinsippet er skummelt likt modellverdenen
          Ja, det stemmer at den har en eller annen form for clutch.. Og likheten stopper ikke der.. Throttle sitter på collectiv og når man kommer opp til 80% tar governor over..
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment


          • #20
            Vanvittig kult Brumm! Og grattis med overstått dag! Kan tenke meg følelsen. Sikkert vanvittig artig å teste selv. Hva kostet herligheten??

            Comment


            • #21
              Så utrolig gøy ut! Bra du tok med kamera!
              * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

              Comment


              • #22
                grattis , såg kult ut
                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                HD 500 Cell : brain2

                DX9

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Trulsen View Post
                  Vanvittig kult Brumm! Og grattis med overstått dag! Kan tenke meg følelsen. Sikkert vanvittig artig å teste selv. Hva kostet herligheten??
                  Ja, det var sykt kult! Anbefales! Tror det ligger på rundt kr.3000,-.. Vurderer du å bestille deg time?
                  Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Brumm View Post
                    Ja, det var sykt kult! Anbefales! Tror det ligger på rundt kr.3000,-.. Vurderer du å bestille deg time?
                    Brumm: Takk for den beste trådstarten på MFN... ever!
                    Xilian: Syns du skal gi en pris til Brumm for denne
                    TREX250 Super Combo + TREX450 Pro V2 + TREX700N 3G FBL + OS91HZ-R + Hattori pipe + E-Flite Blade MCPX v2
                    Futaba Radio 10CP, FASST RS617FS Receiver + FASST R6008HS receiver + Spectrum 6E
                    GoPro Hero2 + 5,8GHz FPV equipment
                    Realflight G45 simulator
                    Webside: http://kestral.no/Knut/RC/RC.htm

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Brumm View Post
                      Ja, det var sykt kult! Anbefales! Tror det ligger på rundt kr.3000,-.. Vurderer du å bestille deg time?
                      Det er jo som deg sikkert. En aldri så liten drøm Men bor jo så lite strategisk til at jeg må til østlandet for å teste ut noe sånt Så det skjer vell aldri tenker jeg :P

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Trulsen View Post
                        Det er jo som deg sikkert. En aldri så liten drøm Men bor jo så lite strategisk til at jeg må til østlandet for å teste ut noe sånt Så det skjer vell aldri tenker jeg :P
                        Da passer det jo perfekt å ta det neste helg når du skal på Vestfold Smackdown

                        Det er ikk langt mellom Holmestrand og Torp
                        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Brumm View Post
                          Da passer det jo perfekt å ta det neste helg når du skal på Vestfold Smackdown

                          Det er ikk langt mellom Holmestrand og Torp
                          I wish... Sitter fengslet på Songa Trym!

                          Comment

                          Working...
                          X