Unconfigured Ad

Collapse

Generelle byggespørsmål

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ar0ma
    • Dec 2007
    • 144

Originally posted by martinol
    Men jeg er nyskjerrig på hvordan halen din holder når du "pumper" collectiven. Hvis du gir den et puff med throttle stikka, holder halen? Eller gir den litt etter?
    Jeg får litt loggring når jeg pumper på collective. Har du løsning på det?
    Har ikke brydd meg så veldig i.o.m. at nivået mitt ikke er helt der enda. Driver med FFF, Nose Inn, og 8-tall. Så til min flyvning er den veldig konstant, men da jeg testa "trykket" fikk jeg litt loggring ja.

Takk for tipset om batteriene. De var jo veldig billig! Du kan altså anbefale dem? Hvordan er de kontra andre merker?

Roy N, takk for tips

Edit: Var å testa heliet nå i sta, fikk fiksa loggringa under "pump". Bandt Gear-kanalen til Gyro og satt følgende:

Rate:
    0: 80%
    1: 90%.

Flight Mode:
    Normal: 0
    Stunt: 1
    Hold: 0

Nå oppfører den seg, men ser halen kan gi etter med et par cm når jeg gir hardt på.
    Last edited by ar0ma; 29-12-07, 21:50.
    Mvh
    Arthur Olaisen

Don't forget the Loctite, Bob

Comment

• vojo
      • Sep 2007
      • 43

Billige batterier til Rex`en

Hei, jeg har begynt å bruke Long Max batteriene, og de funker veldig bra for meg.
      Har brukt dem en stund nå i fly, og der funker de helt fint. I "modellfly klubben" blir de òg flittig brukt i heli, og de er iallefall fornøyd. Jeg har også et par 2250mah pakker liggende, som skal brukes til en kommende t-rex

De har 2250 mah 3s pakker i 15C, 20C, og 25C. Ser at de ikke har på lager 20C pakkene, men hva gjør vel det når 25C pakkene er 2 dollar dyrere

Hobby city er forresten en glimrende butikk. Eneste minus er at de har veldig ofte utsolgt for ting... Viss du ikke vil bruke mye tid på lading så kan du jo kjøpe denne laderen:

Har en slik selv, og den lader og balanserer bateriene perfekt! Veldig snill mot batteriene...
      Ladere kan man aldri få nok av
      Last edited by vojo; 29-12-07, 23:26.
      - Spektrum dx7

- T-rex 450 seV2
      - Futaba 401+s9257
      - 3stk JR ds285, swash
      - Align 430XL+align 35A esc

- T-rex 600N super pro
      - spartan 760+futaba BLS253
      - s9252, swash
      - 9254+align gov, throttle
      - Os. 50 hyper