Unconfigured Ad

Collapse

fra 6V til 4,8

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kenzky
    • Jan 2007
    • 322

Okey kjempe greier!
    Trenger jeg og redusere spenningen til throttleservoen også som er en 9254?
    Har virkelig blitt bitt av basillen

Comment

• Quadrocopter
      Moderator
      • Aug 2007
      • 6357

Originally posted by Ferry
      Latterlig billig! Skulle jeg laget en slik selv, måtte jeg ha kjøpt en forlengerkabel til servo fra Elefun, og ei diode og krympestrømpe fra Elfa. Kunne jo kjøpt en håndfull slike bare for portokostnadene...
      Feil - du setter inn dioden på eksisterende kabel - litt tape rundt - obs! 100 ståler spart

Men - "who care" - kult med en duppedings som det stå Align på

Comment

• Psyko-lefse
        • Feb 2004
        • 1438

Originally posted by kenzky
        Okey kjempe greier!
        Trenger jeg og redusere spenningen til throttleservoen også som er en 9254?
        Jepp, det må du.
        Morten Smøraas

Comment

• Ferry
          • Feb 2007
          • 456

Originally posted by Quadrocopter
          Feil - du setter inn dioden på eksisterende kabel - litt tape rundt - obs! 100 ståler spart

Men - "who care" - kult med en duppedings som det stå Align på
          Og ødelegge den fine servokabelen? Nei takk! Dessuten må jeg fremdeles få den dioda fra Elfa. Men OK, jeg har masse dioder på jobb, og en liten skuff hjemme. Men det er vel langt fra alle som har det slik. Lat som jeg er, tok jeg med en slik sak på en ordre fra Helidirect. Ikke Align, men enda kulere. "Western Robotics Tail Servo Step-Down Voltage" http://www.western-robotics.com/STVR.html Den kosta hele $5. Fint laget, med tykk god kabel på. Ser bedre ut enn Align, IMO. Spørs nok om jeg ikke må kappe kabelen her. Slik det er nå, er det hele 45 cm kabel mellom gyro og servo! GY401 og S9257 btw.

Comment

Working...