Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ser at du bruker samme servo på trottle som på gyroen og en rimelig kraftig sak på collectiv pitchen, det fungerer bra?
Det fungerer utmerket det ja. Bare pass på at gyro og throtle servo (i mitt tilfelle) ikke blir overkjørt da det er plastikk i drevene. Det er de ikke spesielt glad i. Jeg har byttet tannhjul en gang på gyro servo. Skal prøve å ikke la det skje igjen
En ting til.
I manualen står det at armen på motoren må byttes ut, og det ser ikke ut som den som er nevt i manualen medfølger.
Motoren, http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000 , har en sånn lang arm, kan ikke den benyttes?
Armen på Redline 53H passer fint.
Bruk samme avstand på armen på servoen.
Pass på at det er 90 grader på begge armene i forhold til linken når du har midt stikke (halv gass).
Avstanden ut på armen på motoren og på servoen bør være slik at 0 og 100 er stengt og fult åpen på motoren med minst mulig justering av travel adjustment.
---------------
Falcon 3D
T-rex 450 SE
Raptor 50 Titan
Align 700 N
JR 9XII
---------------
En ting til.
I manualen står det at armen på motoren må byttes ut, og det ser ikke ut som den som er nevt i manualen medfølger.
Motoren, http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000 , har en sånn lang arm, kan ikke den benyttes?
Jeg har brukt den medfølgende throttle-armen som kom med hyperen nå i ett halvt år uten problem, i tillegg lagde jeg push/pull ut av det.
Pass på så ragmag sier å ha servo og throttlearm i paralell vinkel i forhold til hverandre og ikke minst like lange stag om du velger dobbelt.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment